Ik hoef ook niks te doen beter gezegt mag eigelijk niks ben ook illegaal op internet Voor mij is zaterdag ook anti huiswerk Eigenlijk elke dag want heb niet veel huiswerk meestal tog wel af
ik maak het altijd in de les,.. en heb 1 keer in de week 1 les uur waar ik zelf mag wete wak doe dus dat scheelt " pff heb volgende week pas vakantie en heb officeel deze week toetsweek maar dat moet ik nu allemaal geen inhalen NA de vakantie
hey ik wil ook vakantiee!! heb net hw gemaakt.. moeten voor engels listening activities doen.. het nu dancing with the strars in het engels gekeken moest ook 4 nieuwsberichten.. heb k al gedaan moet het dinsdag inleveren..
lonneke : je hebt hem nu wel een soort van laten winnen, ik begrijp wel dat je hem niet nog meer wil laten schrikken, maar je kon hem ook gewoon nog even in de bak beetje laten lopen.. doe ik ok wel eens met courage, als die loopt te kloten, en dat kan die goed (niet zoals jou haf, maar wel echt strondvervelend; elke hoek stoppen, in galop naar de volgende hoek gaan en weer stoppen, gaan stappen als ik wil galoperen en gaan galopperen als ik wil draven..) dan staat hij niet helemaal te trillen,maar je had ook eerst eventjes naast hem gaan kunnen lopen zodat hij weer wat rustiger zou worden
niet aanvallend bedoelthoor, want iedereen doet het anders natuurlijk , het is een tip zeg maar haha