Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissCharlie schreef:Ik zou juist eerst doorvragen, niet direct uitnodigen. Het is zo zonde van je tijd om met allemaal potentiële verzorgers af te spreken die achteraf allemaal niet geschikt blijken. Veel dingen kun je via mail al navragen.
miramii schreef:@Alfi
Ongetwijfeld dat iedereen nu over mij heen valt, maar ik vind persoonlijk dat je heel onduidelijk en tegenstrijdig bent in je verhaal.
Enerzijds zeg je dat jij iemand goed kunt gebruiken voor het doorrijden van je pony's. Daarna zeg je dat je eigenlijk niemand nodig hebt en dat het alleen een gunfactor is. Vervolgens geef je aan dat je wel iemand goed kunt gebruiken voor de klusjes en dan dat het voor grondwerk is bedoeld.
Ik mis zelf daar een stukje duidelijkheid in. Ik bedoel het niet verkeerd, maar het lijkt of je jezelf steeds tegen spreekt.
Zoals ik jouw verhaal nu interpreteer is het zo: je zoekt iemand die je kan helpen met verzorging, rijden en klusjes. Voor jou en je pony's is dat prettig (extra aandacht, verdeling van de klusjes). Voor de bijrijder is dat een kans, veel mogelijkheden en een eigenaresse met ervaring in het vak.
Als ik jou was zal ik kijken of je advertentie duidelijk is, en ook nadenken wat voor persoon je zoekt.
0000 schreef:Tuurlijk wel....fiets kan je ook gewoon de hele week in de schuur laten staan toch? Kei flauw van ons dat dat met een paard niet mag![]()
Ach, ik probeer er de humor maar van in te zien. En af en toe hier stoom afblazen helpt ook. Scheelt dat ik niet heel perse iemand nodig heb dus alles wat niet past is gewoon byebye. Alleen voor de pony zou het jammer zijn de winter stil te staan. Lijd ze niks mee, is pas 3,5 maar ze werkt zo ontzettend graag...en dan denk ik weleens je word overspoeld met advertenties van meiden die een paard of pony zoeken, krijg ook best wat reacties trouwens maar wat er dan uiteindelijk overblijft waar je wat aan hebt is echt verbazingwekkend weinig. Ach, hoe zeggen ze dat zo mooi, erger je niet, verwonder je slechts? Laten we dat maar doen dan
0000 schreef:Tuurlijk wel....fiets kan je ook gewoon de hele week in de schuur laten staan toch? Kei flauw van ons dat dat met een paard niet mag![]()
Ach, ik probeer er de humor maar van in te zien. En af en toe hier stoom afblazen helpt ook. Scheelt dat ik niet heel perse iemand nodig heb dus alles wat niet past is gewoon byebye. Alleen voor de pony zou het jammer zijn de winter stil te staan. Lijd ze niks mee, is pas 3,5 maar ze werkt zo ontzettend graag...en dan denk ik weleens je word overspoeld met advertenties van meiden die een paard of pony zoeken, krijg ook best wat reacties trouwens maar wat er dan uiteindelijk overblijft waar je wat aan hebt is echt verbazingwekkend weinig. Ach, hoe zeggen ze dat zo mooi, erger je niet, verwonder je slechts? Laten we dat maar doen dan