Ik heb voor de buitenritten westernteugels die aan elkaar vast zitten van 1.80 m en voor het bakwerk normale teugels want dan moet ze haar hoofd optillen en zelf dragen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sylleke schreef:Ik wor aangevallen door een vlieg.
poedersuiker vliegt de hele tijd met een rotvaart tegen me hoofd.
Sylleke schreef:Ik wor aangevallen door een vlieg.
poedersuiker vliegt de hele tijd met een rotvaart tegen me hoofd.
Robin__ schreef:Vandaag met de les, hadden we eerst dan voor onszelf gereden, en sinds kort hebben we daarna laatste kwartier/20 minuten theorie, njah dat was wel interessant enzo
Toen moest we stappen, en ogen dicht doen, en dan voelen of je alles wel gelijk had, Of je even veel druk op de teugels had, of je wel goed recht zat, voeten even ver in de beugels enzo
En toen moesten we draven, ogen dicht, en weer hetzelfde, voelen of je op het goede been zat, of je recht zat, wanneer het achterbeen van het paard naar voren ging, enz.
Toen moesten we galoperen, je mocht met ogen dicht, de voorste niet, die moest het leiden, en de rest mocht je ogen dicht doen als je wilde,
En dat ging zoo goed, Gemma deed het echt kei braaf, niet gek doen ofzo (Wat ze ervoor wel beetje deed) kei lief doen
En toen waren we klaar, en toen viel ik er bijna af (ik zat naar voren met mijn armen om de hals van Gemma, en toen deed ze haar hals naar beneden) en toen deed Gemma weer kei lief haar hals omhoog zodat ik weer terug zat
ooeh ich liebe gemma
Lientjee schreef:Robin__ schreef:Vandaag met de les, hadden we eerst dan voor onszelf gereden, en sinds kort hebben we daarna laatste kwartier/20 minuten theorie, njah dat was wel interessant enzo
Toen moest we stappen, en ogen dicht doen, en dan voelen of je alles wel gelijk had, Of je even veel druk op de teugels had, of je wel goed recht zat, voeten even ver in de beugels enzo
En toen moesten we draven, ogen dicht, en weer hetzelfde, voelen of je op het goede been zat, of je recht zat, wanneer het achterbeen van het paard naar voren ging, enz.
Toen moesten we galoperen, je mocht met ogen dicht, de voorste niet, die moest het leiden, en de rest mocht je ogen dicht doen als je wilde,
En dat ging zoo goed, Gemma deed het echt kei braaf, niet gek doen ofzo (Wat ze ervoor wel beetje deed) kei lief doen
En toen waren we klaar, en toen viel ik er bijna af (ik zat naar voren met mijn armen om de hals van Gemma, en toen deed ze haar hals naar beneden) en toen deed Gemma weer kei lief haar hals omhoog zodat ik weer terug zat
ooeh ich liebe gemma
Ahhh leuk!
Wij rijden nooit met ogen dicht... Maar lijkt me idd wel een goede oefening