Anke schreef:Klinkt als: zodra er in de toekomst wel gereden mag worden, wil ik wel langs komen.
Ik zeg standaard erbij dat in het begin niet gereden wordt. Als ze ingewerkt zijn en blijkt dat ze regels en afspraken nakomen, kan rijden een optie worden.
Velen haken al af als ze niet gelijk mogen rijden. Die types wil ik hier ook niet hebben. Rijden moet bijzaak zijn, verzorgen de hoofdzaak. Iemand die een andere instelling heeft, matcht hier niet.
Zo kwam het dus op mij ook over.
En ben het helemaal met je eens.....bewijs je eerst maar eens op de grond en dan komt het rijden vanzelf wel. Dat was eigenlijk ook mijn insteek bij de advertentie...even polsen of het echt om het verzorgen gaat of om het rijden en bij de reactie die ik kreeg kwam het op mij over als: rijden is belangrijk, want als ik alleen mag verzorgen kom ik niet, laat dan maar weten wanneer ik wel mag komen om te rijden. Vandaar dat ik er een beetje vaag inzette...rijden in de toekomst. Ging er eigenlijk van uit dat als iemand echt interesse heeft wel zou informeren naar wat ik daar dan mee bedoelde.
Ook gezien de andere reacties waarbij toch wel gedacht wordt het om het rijden gaat en mijn gevoel dus bevestigd wordt ga ik haar maar een berichtje sturen dat ze maar even verder moet zoeken. Bedankt!