Haha, ja er zit sowieso een hoop verschil tussen mensen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bruintje123 schreef:Hier ook alweer een poosje een bijrijder.
Lieve meid. Maar ik mis toch in de jeugd van tegenwoordig wat doorzetting.
Dan is het donker. Ja dat gebeurt als de zomer voorbij is
En mag ze niet meer op de scooter.
Dan is ze ziek maar kan wel naar de kermis.
Dan regent het. Euh ja? Denk ik dan. Is dat erg?
Af appen gebeurt pas erg laat.
En daar baal ik van want soms had ik dan ook wat met hem kunnen doen en heb ik hem laten staan voor haar.
Ik blijf tegen die dingen aanlopen.
Ben ik dan zo'n zeik dat ik me daar aan erger?
sterreke98 schreef:Shelly21 schreef:Hier helaas niemand gevonden. Na gister nog eens een oproep op Facebook te hebben gezet. Vond ik het goed. Dat was de laatste keer, geen enkele reactie. Ik had het toch heel aantrekkelijk omschreven, zelfs concoursen mogelijk als het rijden goed gaat en de klik er is.
als het voor mij dichterbij was, en ik had geen leuk paard dan had ik zeker gereageerd! De mensen die voornamelijk werden getagd ken ik en wonen allemaal bij mij in de buurt en dat is gewoon veel te ver helaas..
bruintje123 schreef:Kilometer of 6 is toch geen end?
Maar die verantwoordelijk ligt bij de ouders.
Ik zou het niet doen. De kans dat die de winter door komen lijkt mij niet groot.
Doen hier de bjjrijders met scooter niet eens.
bruintje123 schreef:Die kermis kwam ik pas later achter.
Dus te laat om op terug te komen wel om in mijn achterhoofd te houden.
Bestaan er geen regenpakken meer dan?
Dan raak je niet doorweekt.
Paard zelf staat onder een deken dus altijd droog om een zadel op te leggen.
Ik begrijp dat ze liever niet in het donker met de scooter gaat.
Maar wij zijn niet ineens verhuisd verder de bewoonde wereld af
Waarom reageert iemand dan op een advertentie als achteraf de afstand toch een probleem is? En blijkbaar de dagen vrij in het licht ook.
De rijbak zelf is overigens goed verlicht.
Ik begrijp dat gewoon niet.
Wordt er dan niet eerst nagedacht voordat men reageert?
Citaat:"lees dat hier op bokt ook "probeer het gewoon eng anders stop je ermee"
Amable schreef:Op Bokt zie je ook dat een bijrijdpaard vaak gesuggereerd wordt in plaats van een manege. "Geen geld voor de manege, zoek dan een bijrijdpaard, dat is meestal gratis!" "Wil je vaker dan 1 x per week rijden? Dan zou ik een bijrijdpaard zoeken, kan je heen wanneer je wil" etc. Als je dat soort adviezen krijgt ga je vanzelf geloven dat een bijrijdpaard ideaal is, gratis en komen wanneer je wil! Alleen lastig dat er zo'n zeurende eigenaar aan vast zit