Joris, Ruin, nu ongeveer 165cm, 2,5jaar oud, harddddstikke lief & Belgisch Trekpaard.
SuusBN
Geplaatst: 16-11-10 11:34
Ik heb er 3 ... die ik om beurten rij, en fjordje... een Poolse inportbruid... ras geen idee, en een kwpn-ertje
Mirtjeee
Geplaatst: 16-11-10 17:49
Ik had een Shetlander als verzorgpony en ook een Gelderlander, maar ik ben daarmee gestopt.
Gimme_Joy
Geplaatst: 17-11-10 22:35
Sinds januari van dit jaar heb ik een bijrijdpoown! Fuego is een 9-jarige CriolloxEngelse Volbloed ruin Schofthoogte: 1.49 m. (Maar vergis je niet, er zit ongelooflijk veel kracht in, en hij is lekker wendbaar!) Kleur: bruin varnish roan blanket (Appaloosa! ) Western gereden, en alle Reining knopjes zitten erop
oe dan moet ik even de lijst weer naar boven halen Van jong naar oud Shetlander! :
Gaya -- Is een Shetlander kruising onbekend, 3 jaartjes jong, we gaan haar oppakken met longeren en beetje met beleren en wennen aan het zadel
Lucky -- 6 jaar, Shetlander, Doe ik vanalles mee o.a Droogmennen, Lange lijnen, Longeren, Word bereden, Buitenritjes
Bella -- 7 jaar, dikzak ook een shetlander, staat vanaf nu hopelijk niet meer stil straks door het longeren, word ingereden door bijrijdstertje.
Lilly -- 8 jarige Mini Shetlander, geniet van het leventje, is een beetje een gezelschapspony, heeft vorig jaar tweeling gehad, dit is helaas slecht verlopen maar ze heeft er niks aan overgehouden!
Ziva -- 25 jaar de een na oudste, is het meeste voor gezelschap omdat ze een snoekbekkie heeft en ook nog scheve voortanden, hier heeft ze gelukkig geen last van
Pony's + Paard : Jong naar oud!
Sam is nog 7 maanden jong, hengstje welsh is een heerlijk mak diertje wat goed en sociaal is!
Jelle 1.5 jaartjes jong in februari 2 jaar en dan gaan we beginnen met hem een beetje rondjes lopen
Santana 5 jaar is de moeder van Sam en jelle, Volle welsh en is dekmerrie, word bereden tussen de dekkingen door maar niet door mij, nu is ze drachtig van een veulen wat in april verwacht word!
Prinz Is 9 jaartjes jong, een rocky mountain denk ik, is een schat van een paard is 1.70 hoog en is heel begripvol, luistert goed naar je hulpen
en zelf heb ik nog een KWPN merrie en een welsh pony
Aquilia
Geplaatst: 01-01-11 14:55
Ik verzorg een Fries!
anneiskool
Geplaatst: 01-01-11 21:28
ik heb 14 verzorgpaarden, eigenlijk een beetje te veel, maar super leuk en gezellig.
het zijn 11 haflingers, een shetlander, een draver en een kwpn (nu nog veulen)
heel gezellig maar wel veel werk, We doen er alles mee, gewoon poetsen, rijden, gekkigheid uithalen, ,knuffelen, mennen echt heel leuk!
De eigenaren zijn zo leuk, daar mag je alles van, dat is echt gaaf als mensen je de paarden toevertrouwen!
Banyu
Geplaatst: 14-01-11 20:27
Een hele super lieve haflinger....Staat in me profiel en is te koop....Maar het is een goud eerlijk beestje wat echt voor je wilt werken!! :D Was na dag 1 al verliefd op d'r!!:D
britt299
Geplaatst: 21-01-11 12:25
jokertje28 schreef:
Een hele super lieve haflinger....Staat in me profiel en is te koop....Maar het is een goud eerlijk beestje wat echt voor je wilt werken!! :D Was na dag 1 al verliefd op d'r!!:D
ik verzorg de zelfde haflinger en ik verzorg nog 2 andere.
ladylisa
Geplaatst: 21-01-11 12:27
verzorg 11 shetlanders,( staan bijelkaar) en 1 witte vzpony ras: onbekend..
Zeeuwsemeid
Geplaatst: 29-01-11 21:08
Ik ga volgende week zondag kijken bij een 14-jarige Tinker merrie om te gaan verzorgen
Irmy
Geplaatst: 29-01-11 21:13
Pipo, een 20-jarige shetlander ruin Hij gedraagt zich echt niet alsof hij 20 is, en is nog super fit!