Maureen_M schreef:Wat een reacties! Toppie!
Paard staat regio zuid limburg, veld en bossen zijn er genoeg. Er is als het goed is ook een piste aanwezig in de buurt die gehuurd kan worden. Daar moet dan wel naar gereden worden.
Er moet voor 1 paard en 1 pony gemest worden. Dit wil ik op afwisselende basis doen. Hoeft van mij ook echt niet iedere dag. Ik denk dat 1 x in de 2 weken wel voldoende is. Het is een vlakke weide. Dat is daarmee ook eigenlijk het enige klusje...
Paard is bomproof omdat ik zelf ook een onzekere ruiter. Lekker recreatief.
Stallingskosten zijn laag maar mijn idee is om het geld van de bijrijder in een potje te stoppen en zo iedere maand iets op te bouwen. Dit is handig om te spenderen bij een onverwachte rekening.
Ik vraag daarbij ook absoluut geen top bedragen maar ik zou graag een indicatie willen en jullie zijn ervaren!
Heel eerlijk. Ik zou hier als bijrijder niet voor willen betalen, zeker niet als ik ook nog klusjes erbij zou moeten doen. Of je moet iemand tegen komen die echt recreatief wilt rijden en tevreden is met deze mogelijkheden. Als je dan toch een bijdrage zou vragen zou ik t onder de 40 euro doen. Ik zelf heb jaren lang bij gereden en flink voor betaald, maar daar hoefde ik nooit klusjes voor te doen. Alles was om de hoek, veel afwisseling, veel activiteiten met het paard in de omgeving mogelijk. Ook mogelijkheden om te groeien samen: