Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElineMeike schreef:capopjekop schreef:Zo toch maar weer een nieuwe advertentie @ mp gezet, al denk ik dat niemand interesse heeft in twee verzorgshetten om mee te mennen. Helaas.
volgensmij zijn er best veel mensen die het leuk vinden om met een shetlander leuke dingen te doen. Zeker omdat ze ermee kunnen mennen, als je dat niet had, hadden alleen kleine kinderen zeg maar erop gekunt, nu kunnen er ook wat oudere mensen op
[***] schreef:Hmmja ok .. maar ik denk sowieso dat een paard waar je (alleen?) mee naar buiten mag al niet simpel is .. Als ik kijk naar mijn eigen pony's .. nah .. dat gaat 'm niet worden .. Zelfs niet als je al een tijd hier zou komen en het in de piste wel goed zou gaan .. Misschien dat daar een probleem zit? Ik denk dat je de paarden waar je zomaar mee naar buiten mag wel op 1 hand kan tellen, en vind die dan maar eens
Serendip90 schreef:Herkenbaar Hallodan, ik mocht ook altijd alles, mijn verzorgsters ook.
Maar niet op 1 lijn zitten is vreselijk. Ik stel toch wel "bepaalde" eisen aan een verzorgpaard (niet eens met rijden, maar bijvoorbeeld wel een schone stal, op tijd naar de hoefsmid en al die dingen, die ik vanzelfsprekend vind :S) maar genoeg eigenaren die dingen niet boeien. Vaker de stal uit doen is te duur, kost te veel stro, paard dat niet lekker loopt, gewoon gaan rijden omdat ze les hebben en dat soort dingen... Tjah dan houdt het voor mij meteen op.
Serendip90 schreef:Officieel bekend gemaakt (ook tegen de staleigenaar nu) dat we dus gaan verhuizen...
"Ik hoop dat je er verstandig aan doet om ergens naar toe te gaan zonder binnenbak"... "waar ga je naar toe? Hebben ze er een binnenbak?" waren de eerste reacties van de verzorgsters... Hmmm...
Ik ben een recreatieruiter, ik heb aan een afgezet stuk wei al genoeg, zit al ruim 13 jaar (ok, laatste half jaar binnenbak gehad, er wel 1x in gereden) zonder binnenbak en leef ook nog, pony altijd redelijk kunnen rijden, en hij staat overdag meer in de wei... Nu hopen dat ze in de winter wel actief blijven komen, want als het blijkt dat het toch goedweer ruiters zijn, dan is het exit... Voor mijn paardje is het zo veel fijner om te verhuizen, lekker meer naar buiten, drogere wei
Dus dat vind ik even het belangrijkste... Maar dat zelfs stallen werden aangedragen waar ze wel een binnenbak hadden en waar je ze zelf omstebeurt buiten kan zetten (dus zeg 2 uur per dag buiten).. tjah... Niet helemaal op 1 lijn met mij :p maarja.. uiteindelijk beslis ik gelukkig zelf.
Nu heb ik het dus weer andersomLigt toch aan mij denk ik
Serendip90 schreef:Het stomme is ook dat ik het wel ga vragen, maar zelf dus niet in die bak ga rijdenwant ik ga lekker naar buiten hoor
zit daar zo in het bos! (houdt ook regen tegen
)
Maarja, als je het kunt afkopen voor bijvoorbeeld 50 euro, dan vind ik dat nog best redelijk, of per keer 5 euro betalen ofzo... (want stel dat er 1 stopt... dan rijdt er straks niemand meer in de bak en betaal ik er wel voor :S) zit nog even met een dilemma dus :p Zo ver was ik niet eens met nadenken