Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar heb er wel een goed gevoel bij, ze zijn al 2 dagen in slecht weer gekomen (gisteren regen, vandaag sneeuw
), [***] heeft meer niks gedaan dan wel omdat ze hem niet vooruit kregen, en toch zijn ze nog enthousiast
Dus dat moet toch goed komen hé 
En bij deze meiden had hij héél snel door wat voor vlees het was
Maar dat is niet erg, bij mij ging het in het begin ook zo en nu doe ik er ook gewoon vanalles mee, dus als zij willen bijleren & doorzetten komt dat allemaal goed
we gaan woensdag meeten dus hopelijk gaat mijn vent zich voldoende gedragen
en vinden ze elkaar leuk en durft ze het aan.. das altijd nog maar de vraag als mensen mijn paard ontmoeten
maar ik was op zoek voor mijn merrie voor een bijrijdster omdat 2 paarden mij echt teveel werd. Ik had inhet verleden wat slechte ervaringen vooral over het niet nakomen van afspraken. Toen heb ik een prof ruiter gevraagd erop te rijden waardoor ik dacht dat ze in elk geval 1 keer per week goed gereden werd. De prof ruiter is wel goed maar vroeg teveel van haar in een te korte tijd, dus dat ging ook niet goed. Toen heb ik in december een advertentie geplaatst op bokt en daar reageerde iemand op. Die persoon is zo fanatiek dat die zelfs bij - 10 gr kwam rijden
terwijl ik het echt te koud vond. Ik ben erg blij met haar en mijn paard ook. Ik geloof dat ik wel echt mazzel heb gehad. Ze hoeft niets te betalen maar ze moet wel echt 2 keer per week komen ook bij slecht weer. Tot nu toe gaat het erg goed. Ze moet alleen nog leren dat soms alleen poetsen ook kan als het heeeeeel slecht weer is.

Daarna heeft Lukka's eigenaresse mij uitgelegd hoe ik moest tölten. Lukka had daar echter niet zo'n zin in dus ging ik op een andere Ijslander, Fölska. Het is me een paar stukjes gelukt, tölt is echt een hele fijne gang! Toen heeft de eigenaresse mij nog dingen verteld over het voeren, het tuig enz. Zaterdag ga ik er weer heen en helpt ze me nog een beetje en dan ga ik het voortaan zelf doen.

Hhilde schreef:Misschien handig om te vermelden waar je woont?