Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
saarie schreef:Ik ben zowaar geslaagd in mijn onmogelijke zoektocht! Ik zocht iemand met ervaring en kennis van zaken, betrouwbaar en beschikbaar over eigen vervoer die zelfstandig mijn paard beweging kon geven vanaf de grond en mee wilde groomen op wedstrijden, zonder bij te rijden. En het is gewoon gelukt! Ik ben echt nu al blij met haar. Helaas woont ze te ver weg om hem regelmatig te verzorgen, maar voor als ik niet kan en groomen met de wedstrijden is het een hele fijne oplossing.
Shelly21 schreef:Hier helaas niemand gevonden. Na gister nog eens een oproep op Facebook te hebben gezet. Vond ik het goed. Dat was de laatste keer, geen enkele reactie. Ik had het toch heel aantrekkelijk omschreven, zelfs concoursen mogelijk als het rijden goed gaat en de klik er is.
Shelly21 schreef:Hier helaas niemand gevonden. Na gister nog eens een oproep op Facebook te hebben gezet. Vond ik het goed. Dat was de laatste keer, geen enkele reactie. Ik had het toch heel aantrekkelijk omschreven, zelfs concoursen mogelijk als het rijden goed gaat en de klik er is.
bruintje123 schreef:Hier ook alweer een poosje een bijrijder.
Lieve meid. Maar ik mis toch in de jeugd van tegenwoordig wat doorzetting.
Dan is het donker. Ja dat gebeurt als de zomer voorbij is
En mag ze niet meer op de scooter.
Dan is ze ziek maar kan wel naar de kermis.
Dan regent het. Euh ja? Denk ik dan. Is dat erg?
Af appen gebeurt pas erg laat.
En daar baal ik van want soms had ik dan ook wat met hem kunnen doen en heb ik hem laten staan voor haar.
Ik blijf tegen die dingen aanlopen.
Ben ik dan zo'n zeik dat ik me daar aan erger?
KoudbloedKim schreef:Dit heb ik juist meegemaakt met een meid van in de 20, met als verschil dat ik in een rolstoel zat en zij dus zei dat ze wel gewoon heen was gegaan en op wonden had gecontroleerd, vliegenspray had gespoten, had gereden, had gepoetst, etc. wat dus gewoon niet waar bleek te zijn, ze was helemaal niet heen geweest.
Leeftijd zegt lang niet altijd iets over het doorzettingsvermogen en de wilskracht van iemand.
Juist jongere mensen nemen nog iets aan en willen bijleren, is mijn ervaring.