Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
onbarefeet schreef:Het paard wat ik nu verzorg is zonder iets te vertellen op marktplaats gezet. Dit is eigenlijk te lachwekkend voor woorden inmiddels. Zeg me asjeblieft niet dat het hele bijrijdpaarden-wereldje zo is
.
sterreke98 schreef:onbarefeet schreef:Het paard wat ik nu verzorg is zonder iets te vertellen op marktplaats gezet. Dit is eigenlijk te lachwekkend voor woorden inmiddels. Zeg me asjeblieft niet dat het hele bijrijdpaarden-wereldje zo is
.
Balen zeg!
Is Enschede te ver voor je?
Op mijn stal bieden ze vaak bijrijdpaardjes aan
Ik kan mijn ogen wel open houden voor je als je dat wil?
hanneke32xx schreef:Ik heb vanmiddag helaas te horen gekregen dat mijn verzorgpaard gaat verhuizen naar een andere stalBaal er echt heel erg van maar had het ook wel enigzins zien aankomen... Snap de keuze van de eigenaresse volkomen en ik mag ook altijd met haar mee rijden daar naartoe maar het blijft toch anders dan dat je er bijna elke dag langs gaat. Ga dat wel echt missen...
hanneke32xx schreef:Ik heb vanmiddag helaas te horen gekregen dat mijn verzorgpaard gaat verhuizen naar een andere stalBaal er echt heel erg van maar had het ook wel enigzins zien aankomen... Snap de keuze van de eigenaresse volkomen en ik mag ook altijd met haar mee rijden daar naartoe maar het blijft toch anders dan dat je er bijna elke dag langs gaat. Ga dat wel echt missen...
Shirley schreef:hanneke32xx schreef:Ik heb vanmiddag helaas te horen gekregen dat mijn verzorgpaard gaat verhuizen naar een andere stalBaal er echt heel erg van maar had het ook wel enigzins zien aankomen... Snap de keuze van de eigenaresse volkomen en ik mag ook altijd met haar mee rijden daar naartoe maar het blijft toch anders dan dat je er bijna elke dag langs gaat. Ga dat wel echt missen...
Misschien wil je moeder je ook eens brengen?
Kun je toch een alleen met 'm bezig.
Jammer hoor!