Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Inxs schreef:Ben je dan boos om het feit dat er geen bericht meer volgt Shelly?
Bedoel er verder niks mee hoorik ben gewoon nieuwsgierig waarom je er boos om wordt. Is het ergens ook een teleurstelling voor jou dat men mss een tinker beneden "hun stand" vind?
Shelly21 schreef:Inxs schreef:Ben je dan boos om het feit dat er geen bericht meer volgt Shelly?
Bedoel er verder niks mee hoorik ben gewoon nieuwsgierig waarom je er boos om wordt. Is het ergens ook een teleurstelling voor jou dat men mss een tinker beneden "hun stand" vind?
Ja dan baal ik, zeg tenminste nog even van nee dat is niet wat ik zoek. Zoiets. Ik vind het jammer ja denk dat veel mensen bevooreerdeeld zijn over tinkers.
En hij is heel dominant geweest en heb hier veel mee moeten trainen op de grond en onder het zadel. Dus moet toch wel iemand zijn die kundig is.
Sheran schreef:Als je echt een toptinkertje hebt die wat gepresteerd heeft kun je dat er ook even bij zetten. Anders krijg je inderdaad vaak mensen die bosritjes leuk vinden. Dat vooroordeel heb ik ook over tinkers. En over de eigenaren: de meeste tinkereigenaren die ik ken vinden het niet fijn als er eht gewerkt wrdt met hun tinker. Misschien daar even expliciet in zijn?
M_D_H schreef:Hier een tinker maar niemand die negatief reageerde op het feit dat het een tinker is.
Juist veel mensen die te veel met hem willen doen (de enige ruiter zijn, uitbrengen op wedstrijd etc ) terwijl dat voor mij juist niet de bedoeling is
Ik zoek geen recreatie bosruiter, maar ook niet iemand die percee op wedstrijd wilt...
Sheran schreef:Shelly: hartstikke leuk! Lekker duidelijk zijn in je advertentie, dat je er zelf mee sport en dat je het ook leuk vindt als anderen dat doen!
MDH: dat beeld heb ik inderdaad bij Tinkers
Sheran schreef:Ja, het meeste 'grondwerk' bestaat hier uit een onzeker baasje dat telkens omkijkend een rondje met haar paard loopt, of het paard aan een balletje laat ruiken en hem daar heel uitgebreid voor beloont
myk_en_shant schreef:Als ik met mijn paarden grondwerk doe, dan moeten ze hard werken en dan is het ook echt hard werken en niet simpel een rondje rond slingeren.
Voor mij is grondwerk niet om leiderschap te bepalen of mijn band te versterken, dat stadium zijn we allang voorbij. Dus grondwerk is gewoon werken en ter afwisseling van het rijden.