Aso! Ja groot gelijk heb je, ik hoop maar voor je dat ze je geloofd, je hebt ook van die meisjes die dan zo hoteldebotel zijn dat ze alleen hun vriendje geloven en denken dat jij dan jaloers bent ofzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Veel plezier iedereen 
Binnen 10 min. was ze echt helemaal los, bleef heel even hangen op ut begin maar ze ging echt supersnel helemaal naar beneden en los
Duurt normaal wel even.
Ier schreef:Iedereen die op vakantiej gaat.. Veel plezier..
Naimz schreef:En zijn vriendin, is jouw vriendin dus zegmaar?
Aso! Ja groot gelijk heb je, ik hoop maar voor je dat ze je geloofd, je hebt ook van die meisjes die dan zo hoteldebotel zijn dat ze alleen hun vriendje geloven en denken dat jij dan jaloers bent ofzo
veronalover schreef:

en dan ga ik hem rijden... Ik heb nog een leuk nieuwtje maar die zet ik hier pas neer als iedereen het weet want ik mag nog niets zeggen :p
.
!
!! Verder ga ik ook nog 1 weekje samen met me ouders en broertje en dan neem ik een andere vriendin mee (best banketstaaf eigenlijk). En dan ga ik ook nog op ponykamp (zelf georganiseerd met een vriendin (22) op de manege zelf, maar wordt echt gruwelijk
, en dan nog naar een vriendin op een camping (ze hebben jaarplaats) en normaal gingen we ook altijd naar die camping, maar me ouders wilden dit jaar wat anders, maar ik ken dus ook alle mensen. Zomer wordt echt gaaf gewoon
!
.
..
.

Volgende week mag ik er weer op want Bregje komt niet..