enamorada schreef:Tja, ik als bijrijder met alleen een fiets zou toch opzoek zijn naar een paard binnen een bepaalde straal. Ik zou het dan een beetje weggegooide tijd en energie vinden om een hele mail te tikken over mezelf om dan vervolgens te horen te krijgen dat hij aan de andere kant van het land staatDat mensen dan alleen even vragen waar hij precies staat kan ik me dan voorstellen, maar dat ben ik. Hetzelfde met de bijdrage. Dat het zonder aanhef oid is vind ik wel vreemd.
Nou sorry, ik kan mij dat eigenlijk niet voorstellen.
Als je een mail opstellen al te veel moeite vind, vind je dat dan straks ook van even een appje sturen bij een verwonding? Of wanneer je niet kan? Of rijden bij regen?
Daarbij staat er bij in welke plaats, dat helemaal naar de andere kant van het land fietsen valt dan wel mee

En dan nog, ik heb altijd bepaalde standaard mails staan, die pas je voor een gedeelte aan, andere aanhef etc en kan je zo versturen. Volgens mij is dat niet heel veel moeite

Maar dat kan aan mij liggen? Ik blijf er bij dat ik het grotendeels vreemd vind dat alleen de vraag gestuurd wordt en voor de rest niks