Jep, zondag springwedstrijdje, wel gewoon op de manege zelf hoor . Maar mooi dat de springles leuk was ! Jeetje Olymp... . Lijkt me idd echt heel erg moeilijk. Echt mazzel heb je niet echt gehad met Olympia, Pipo... . Pff... Syl Mooi zo Mies! Veel plezier bij Winona ! Okay, leuk Robin, we willen die wel zien hoor! Suv Ier ? Whaha.
Om 1 uur dus naar paardje toe . Vanavond bij een vriendin de les kijken, en daarna snel eten, daarna velddienst bij handbal!
ik heb een heeel hip bewijs was begin dit jaar bij mn tante, op haar paard rijden, maakte me vader een filmpje. moet je maar is horen wat die zegt dus wel geluid aanzetetn straks.. moet hem eerst nog even uploaden
Haha ik ben beniewd Ann; ik ga er vandoor.. Ben er morgen ook niet, dus zal wel zondag avond of maandcag worden.. Of vólgende week pas, want heb toetsweek
Zo net mezelf gan uitschrijven en mijn DVD nog bij Olga op gehaald. Olga nog een dikke knuf gegeven en moest moeite doen niet te huilen... Maar goed, dit was de laatste keer dat ik er heen moest. Pijnlijk, maar beter zo.