Ach gelukkig ben ik dinsdag pas jarig. Maar gezien dat echt een onhandige dag is dan maar nu vast vieren. Hopelijk kom ik er nog achter waarom. Dank je shirley
Anke
Geplaatst: 06-08-16 11:55
Gefeliciteerd.
Nou ja tijd om te belllen? Paar minuutjes lijkt me geen punt. Zeker als je het belangrijk vindt.
Gister ook al geprobeert contact te zoeken. Zal zo nog is proberen als ik alles op orde heb. Maar voor haar ook kleine moeite om ff contact met mij op te nemen lijkt me.
Shirley
Geplaatst: 06-08-16 12:08
Loopt inderdaad niet helemaal soepeltjes, maar ik zou toch nog een keertje bellen als ik jou was
Leuk topic Maureen! Heb even een reactie achtergelaten.
Roosje01
Geplaatst: 07-08-16 21:33
Inmiddels contact gehad ze was me ff helemaal vergete met alles regelen voor sam met zijn medicijnen en zelf zit ze ook midden in verhuizing afgelopen week de sleutel van nieuwe huis gehad. Maar ga woensdag gewoon weer naar sam toe. Ga ff je topic bewonderen maureen
Gisteren een appje gehad dat [naam] koliek had. DA was geweest en ze is behandeld, toch nog wel even naar stal gegaan voor de zekerheid. Vanochtend was ze weer helemaal zichzelf gelukkig, het kleine draakje dat we kennen . Dat is wel een grote opluchting.
Nee geen idee, was verstoppingskoliek iig. Vrijwel geen zand in de mest dus dat is heel fijn .
Toch even in de gaten houden en de komende week even elke dag testen op zand. Kan best dat het wel problemen veroorzaakt zonder direct zichtbaar te zijn...even alert blijven dus!