Shaar schreef:Goedzo Brig! Check, onze carrouselgroep!Leuk he, foto's in een binnenbak Rara, wie ben ik
Leuke foto Shaar! Had m al gezien op de vorige pagina Als ik gok wie jij bent denk ik de 3e van rechts.. Mr tis beetje moeilijk om te zien
Ik gokte ook 3e van rechts .Ben weer terug van Wimbeldy, morgen gaat ie dus onder het mes en mag 2 weken niets doen... dus over 2 weken pas weer aan de gang!Ga nu ff bijlezen!
Leuk paardje btw denk ik waar je opzit!Netjes Brig !Aan welke site Ier ?Wat heeft de fysio allemaal met je uitgespookt Ann ?
hey li ^^ ze heeft mn rug weer ff los gemaakt.. maar is nog niet helemaal klaar maar dat doet ze volgende week mja.enne sterkte voor het paardje hippe foto shaar Als ik straks opeens weg ben ben ik naar het hospital
HallooooShaarrr koele foto ik dacht ook meteen 3e van rechts ja Enne Ier leuke site, die goede oude paardenspellen tijd komt weer helemaal naar boven
Hooy Liza Vanavond ga ik trouwens naar Menny toe. Ze vroegen of ik vandaag ook kon komen Ik ga trouwens. Doeg