Ik niet TMF awards kijken. Gtst opgenomen, zo kijken.. *Najaa iss nog aan t opnemen. Daarna Rad van nogiets ofzoo weetik veel hoe t heet En dan de Lama's kijken.. .. Mahjaa
nja les was leuk we gingen dus weer buitenrit doen.. was wel hip alleen was het na een kwartier al best donker, we waren lekker aan het stappen, gingen we draven, kwamen we uit bij een veerooster, het paard voor me vind die dingen echt eng.. maarja, we hadden er al 1 gehad, ging ze gewoon overheen, deze keer dus niet, dus bonnie(lesgeefster) met der fietsie jame meesjouwen, jame stijgeren!!, boven op haar fiets en haar, fiets kapot, bonnie beurs.. nja ze kon dus niet meer fietsen, en wij niet meer draven,, vond het echt zielig voor der!! en toen gingen we verder, zij via en korte weg, en wij een langere, zodat we ff konden draven.. staan daar die hooglanders!! echt eng dus ja.. weer terug naar de manege gestapt, en toen mochten we nog ff galoperen omdat het daar te donker voor was.. nou niet dus als die paarden hadden geen zin meer maar t was wel hip voor de rest
weer wat beleefd
ben vorig jaar bij de tmf awards geweest,, zo boeiend is hetr niet eigenlijk.. vind het leuker om vanaf de bank te kijken
heey aah das minder ann.. ik moet die dennis dus echt niet he wat een k.utliedje is dat zeg, en als jan smit komt dan zet ik het automatisch af volgend jaar hoor ik ben gewoon aan het wachten op panic at the disco
Wow, vet k.ut voor Bonnie Ann! Maar verder wel lekker gereden ? Ach.. Syl, echt kl.ote,... Pff... Wat was er ook alweer met Shaar, was ff iets waar ik op wilde reageren, maar nu weer vergeten... . Whaha, hippe foto's Ier . Klinkt als hippe kleding Liza! Noh... sorry, ik zie het zo al voor me gebeuren ...
Owja, net dus gereden op Ishmier (jaa.. sorry turkennaam ). Maar heel erg leuk beesie! Moet je iig nog wel veel aan werken, maar voorwaarts neerwaarts, de galop moet nog beter. Maar beesie kan zeker wel leuk lopen!