Ja ik weet het, zelf kan je genoeg commentaar op bijv. de houding van mensen hebben maar dat je zelf soms ook schots en scheef op je knol zit ofzo (kzeg niet dat jij dat zit hoor!) Kheb er ook wel ns last van.. Maar achja..
Achja, er zit al vet grote vooruit gang in dus je hebt niet te klagen hoor
Idd.. maarjah, mensen zijn er om elkaar te helpen toch? Zo heb je weer genoeg lesgevers die goed lesgeven en zelf voor geen meter kunne rijde bij wijze van.. en mense die heel goed kunnen rijden.. waarbij lesgeven echt 0,0 is Om iets uit te leggen hoef je het niet zelf te kunnen Uhu dat wel, idd.. mensen zijn nooit tevreden, altijd meer. Zo heb je ook altijd een doel om naar te streven
Ik heb echt wat grappigs mee gemaakt Wij moeten vrijdag de laatste 2 uur na de pauze altijd sporten, en nu moesten we weer buitensporten dus dan moet je er heen fietsen. 3 vriendinnen en ik hadden honger dus wij gingen ssnel langs de snackbar, maar het was al laat, dus wij deden de zak patat in de tas. Toen kwamen we op het sportveld, zegt de lareres jullie zijn 10 minuten te laat! Tot 4 ur op school blijven!! Wij dachten egt oliebol. Dus na de les wij naar de lerares en een l*l verhaal vertellen. Zogenaamd was mijn ene vriendin gevallen omdat dr veter om de trapper zat en toe n viel ze op een andere vriendin en toen moesten nog een andere vriendin en ik helpen Ze geloofde het ook nog We waren gewoon te laat omdat we patat hadden gehaald MAaja zij geloofden ons verhaal dus wij hoefden niet na te blijfen wij snel naar een bankje in de buurt en onze patat opeten WAs zoo grappig hahaha.
Idd. Maarja, zo erg is het niet. Mijn instructrice zei laatst dat ze het vreemd vond als ieamdn lesgaf die zelf voor geen meter kon rijden.. Ik snap het ook wel, ik bedoel er loopt bij ons iemand rond die op B niveau een gevorderde groep lesgeeft.. De meeste mensen die ik ken uit die les rijden er nu niet meer omdat het elke week rondjes hobbelen is..
@ moontjuh: jeeeeuh ben ik niet de enigste... Ik ben ook ziek, maar ga toch echt vanavond EN morgenavond op stap! Ik dacht eerst dat ik gewoon een hoestje had, maar heb nu allemaal bultjes in mijn mond, dus denk toch aan een virus! Dus mensen die niet ziek willen worden moeten maar niet naar Eindhoven gaan
whaa ik schrok me net kapot.. Ik moet om half 7 bij eef zijn.. k zat net achter de comp met mijn gewone kleren nog aan.. staat er op het klokje 18.20.. Ik dacht waaat En toen kwam ik er weer ahcter dat het klokje 1 uur later staat
Gelukkig maar voor jou Ga zo naar Mariska en Nike,, ga balketraining/parcour doen met Nike denk ik
Naimz; Omdat Nike het zonder alles al moeilijk genoeg vind. En met stelling rijden is dan nog moeilijker voor der. Recht lopen bijv, echt recht is ook onwijs moeilijk. (niet altijd hoor, maar ze heeft soms van die dagen/momenten) Ze wil vaak wel, met bepaalde dingen die ze moeilijk vind maar vind ut wat eng waardoor ze niet durft. En dan blijft ze vasthangen zegmaar. Net zoals met op het begin met rijden dan durft ze niet helemaal naar beneden te gaan (Voorwaarts neerwaarts) ze gaat wel naar beneden, maar niet zo ver als ik wil. Alof ze zich daarvast klikt en hoe langer ik rijd hoe beter ze gaat loslaten. Vooral in draf. Met lange teugels doet ze ut wel, dus niet dat ze het niet kan. Maar met contact en alles derbij en dan der hals rond te maken en houden enz. moeilijk. Eerst dat beter/goed en daarna dat pas heb ik zoiets. Al heb je soms toch wel een beetje stelling nodig. Vooral met kleine voltes
Ik ga zo even bijlezen, maar eerst even mijn verslagje van vandaag..
Heb er vanmiddag een uur over gedaan om bij Sisi te komen, vond ik niet leuk, daardoor had ik nog minder tijd.. Eenmaal op stal aangekomen, snel omgekleed en eerst een ander paard gelongeerd, intussen ging Henk alvast Sisi voor mij poetsen, zodat als ik klaar was we meteen Sisi konden zadelen en rijden
Nou Sisi was niet in een opperbest humeur, ze deed een beetje down in haar box..
Maar goed, toen ze was opgezadeld en ik wilde opstijgen buiten, was mevrouw een bommetje, ze had ook al een week niet onder het zadel gelopen, dus kon nog mn lol met haar op.. zag het al weer helemaal voor me
Maar ze was eigenlijk best braaf tijdens het rijden, ze was wel wat drukker dan normaal, maar goed.. Verder best meewerkend, op sommige momenten niet, dan wil zij hard en ik wil juist een normaal tempo en dan probeerd mevrouw even te kijken of ze toch niet op een of andere manier haar zin kan doordrijven... Maar het is zo'n fijn beest om op te rijden.. Als ik tijd en geld had..
Bij eef was niet leuk.. we gingen buitenrit maken.. en ben er 2 keer bijna afgevalle.. Wat een Bom was het zeg! En dan komt er ook nog zo'n poedersuiker aan, en die gaat dan met zijn auto net rijden, als wij de hoek om gaan.. Nou eef Spring spring galop galop en die vent maar doorrijden En toen schrok ze nog van koeien En ze liep bijna de sloot in En ze bleef maar hinkkin naar paarden en ze was zo hyper ze luisterde niet naar mijn been en zit nee ze kakte gewoon door..
Dat is jammer Robin dat je niet gewoon lekker een relaxed buitenritje heb kunnen maken...
Ik kom net terug van les, natuurlijk weer op Uscar gereden . Ging erg lekker weer !!! Vandaag ook lekker buigen enzo . Alleen in de galop was ie aan het poedersuiker. Alma kwam met lunda langs galloperen, ging ie zo naar Luna bokken, noujah, verder nog een paar keer naar anderen getrapt. Na de galop liep ie trouwens wel erg lekker .
Wat stom Robin! Zo heb ik laatst ook ongeveer buiterit gehad met Nike.. en dan zo'n mense derbij die niet snappe dat ut beest onverwachte dingen kan doen.. ja mense, paarden leven ook
Fijn dat ut zo goed ging lilykashmir! Haha, fijn dat ze toch nog best braaf was olympia
Nou Nike was vandaag zo lief!! Voor ut rijde Met rijde wou ze weer niet zo goed zakken opt begin... eerst helemaal niet. Maar ze zakte wel al eerder beter door Veel te hard tempo derop, jaa de rem was weeres kapot volgens Nike. Even laten zien/voelen dattie der toch echt wel op zat en toen luisterde ze stuk beter met tegenhouden. Ik had un balkenparcourtje neergelegd.. en dat was natuurlijk zo spannend al die balken Later eroverheen gegegaan.. begon ze midde met de balke te galoppere Klonk klonk, ja en van dat geluid moet je natuurlijk schrikke als je Nike heet Met wat mer oprichten was ze effe moeilijk aant doen. Je kon der gewoon 'voelen' praten. 'Ik wil harder!' *versnelt pas wat. 'Nee, jij moet lanzaam.' *neemt terug. 'Neeeeee als ik hard wil gaan we hard' *zet de turbo aan. 'Ja dacht ut toch van niet he ' *neemt paardje wat harder terug. 'Ok, dan lanzamer' .. rondje later 'Hard??' *probeert weer En toen ut goed ging ook maar gestopt..
Echt zo'n jaaaa wat mot? je blik Keep on Dreaming
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 28-04-06 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt