Ik ben zelf ook een tijd bijrijder geweest daar (met de eigenaar meeverhuist naar een andere locatie), maar hoorde daar inderdaad dergelijke bedragen. Denk vooral omdat de locatie duur is. Anderzijds hadden veel eigenaren daardoor geen bijrijder..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miramii schreef:@Liekec hier een reactie van een Leusdense bijrijder. Klein Heiligenberg (dat maak ik op uit je omschrijving) is inderdaad een mooie stal met fijne mogelijkheden. Ik denk dat je opzich iets moois aanbied, maar de prijs niet geheel realistisch is. Voor mij zou het een reden zijn om geen contact op te nemen, ondanks dat het ideaal klinkt. Geen ouders die de hobby financieren en weinig inkomsten omdat ik nog studeer. Ik denk dat er zo met mij nog meer 18+ zijn.
Ik ben zelf ook een tijd bijrijder geweest daar (met de eigenaar meeverhuist naar een andere locatie), maar hoorde daar inderdaad dergelijke bedragen. Denk vooral omdat de locatie duur is. Anderzijds hadden veel eigenaren daardoor geen bijrijder..