Jaa, het kwam namelijk zo:
ik en wat vrienden en vriendinnen liepen door zo'n groot winkelcentrum. Had net mijn jas over mijn tas gedaan toen ik merkte dat hij eraf was gepakt. Meteen keek ik achterom en toen zag ik dus een groepje Fransen (van Marrokaanse afkomst, een jaar of 20) achter mij lopen, waarvan 1 mijn jas vast had. Dus meteen loop ik op hem af, ruk m'n jas uit z'n handen en geef hem een flinke duw. Meteen begonnen die groep in het Frans te schreeuwen e.d. en ook mijn groep ging er tegenin. Zelf kon ik ook m'n mond niet houden en een van mijn vriendinnen hield me maar vast voor de 'zekerheid' (heb nog nooit iemand geslagen maar was op dat moment dus echt wél in staat mijn vuist te laten vliegen). Toen kwam er een van hun voor me staan met z'n vuist gebald dat hij me wouw slaan. Dat was echt de druppel, ik werd net optijd weggetrokken anders had die pipo wel iets van mijn richting kunnen verwachten. Begonnen ze ook nog met krantjes te gooien
Maar goed, ik was zóó pist! Eerst mijn jas jatten, dan mij slaan? Denken die sukkels vast en zeker dat ik niks terug hoef te doen omdat ik een meisje ben. Nou dan hebben ze de verkeerde uitgekozen want voor mensen die zulke streken uithalen ben ik dus echt niet bang, hoe groot ze ook mogen zijn.