ben morgen trouwens vrij, lekker naar V + Baloena, B + nog geen naam veulen, Corina, en de hele mik mak (blader mijn profiel maar door ) en dan ga ik uiteraard foto's maken..
nooit gedaan.. lijkt me wel leuk maar zal ik toch wel niet mogen met al die énge mensen hier op bokt... vanwege die achterlijke vieze oude mannetjes ...
Gelukkig voor jou Kan volgende week niet na de manege(op vakantie ) en dan moet ik inhale.. op een zaterdag om 11 uur, en mag met Nike Maar... me moeder begint natuurlijk weer en weet het nog niet en heeft ze geen zin in. Nouja, gaat dat es voor un keer en dan wil ze (tot nu toe) niet. Ga maar probere der om te prate
Ponytje is net niet of net wel overbouwd.. en heeft best erg doorgezakte rug. Zet der achterbene der niet goed onder (ruiter doet der niks aan, wil liever dat ze voor naar beneden loopt) en dan ziet ut der nog raarder uit Maar vandaag had ik ur wat 'les' gegeve en toen moest dat wel.. en toen was ze moe Heb der ook op gerede, this dan ook echt wel werken..maarja als paardje dat normaal niet hoeft te doen en nu wel vind paarde je ook raar (vandaar ook genoege nemen met een beetje en niet verwachte dat ut gaat zoals ut hoort)