Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rafaela schreef:of op jongens die een vriendin hebben, of iemand die drugs gebruiktjezus, waar moet ik nou toch heen
Meliaforever schreef:denk t niet.
Lientjee schreef:Ik val ook altijd op jongens die al een vriendin hebben :/
dessie schreef:Lientjee schreef:Ik val ook altijd op jongens die al een vriendin hebben :/
Moet je een vreemde jongen uitzoeken (zoals die van mij, mocht je dit lezen, sorry schat) die hebben bijna nooit een vriendin, behalve die van mij
Rafaela schreef:lastig dat gedoe he
dess; wiet en hasj dat vind ik nog niet erg, maar pillen enz gaat me toch een beeeetje te vermjah ik zie wel hoe het gaat, als hij nou naar mij toe komt geef ik em nog 1 kans, en anders heeftie pech.als ik al wat met em zou krijgen dan moettie ook maar van die harddrugs afblijven anders is het gewoon over.
succes met je dag, volgens mij moet je behoooorlijk veel doen
Rafaela schreef:ik had me een rare jongen uitgezocht, en toen haddie nog een vriendin!
dessie schreef:Rafaela schreef:ik had me een rare jongen uitgezocht, en toen haddie nog een vriendin!
Ooh.. mijn ervaring met rare jongens zijn altijd goed, en trouwens, neem nooit een griek!
Lientjee schreef:Volgende zomer ga ik trouwens naar griekenlandMet 2 vriendinnen, wordt zo gaaf denk ik
![]()
![]()
kijk er nu al naar uit
Meliaforever schreef:Als me papa me morgen kan brengen wel
Rafaela schreef:pb gekregen jaah
succes morgen alvastkomt vast goed.