Eloya schreef:Ik zoek nu juist een plekje om te mennen. Maar veel zijn er ver weg van Raalte...
Jammer... die van mij staat 50 minuten bij jou vandaan
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minouesmee schreef:Zo erg is mesten toch niet?
Les nemen is geen pre, zal dat er even bijzetten. Ik zou het alleen leuk vinden als iemand het ook leuk vind om daar iets meer van te leren.
Rijden gaat met hem niet met "vreemde" heb het 3x geprobeerd met bijrijders en dat gaat niet. Hij gaat klieren, geen bokken of steigeren maar gewoon rennen en schikken. Als ik er bij ben gaat het goed, maar zodra ze alleen aan de gang gaan gaat het fout. Vandaar de beslissing om een verzorgster te zoeken.
minouesmee schreef:Dat is wel een idee van het rijden, ik kan zelf eigenlijk gewoon 7 dagen per week alleen af en toe als ik wat langer werk heb ik iets minder tijd.
Dus dan kan ik er wel bij zijn als iemand af en toe een wil rijden.
Ik snap niet waarom mesten zo erg is? Hij staat op vlas dus je hoeft alleen wat drollen te wippen. Voer klaar zetten is schep biks in een bakje doen en voor de stal neerzetten.
Ik weet niet hoe ik het leuker kan maken?
We gaan vaak op pad naar oefenspringen en etc, dan mag diegene mee als hij/zij het leuk vind maar veder kan ik niet zo veel bedenken.