Shirley schreef:Het was maar een tip...Ik weet het je bedoelt het goed. Maar probeer het nu voor mezelf af te sluiten zodat ik verder kan. Tis nogal een klap opeens je gaat naar stal om lekker een ritje te maken en nu dit op me dak.
Shirley schreef:Daarom.Gisteren was je nog vol hoop en plannen Ja precies.. --Oei was een erg regenachtige dag vandaag, toch met vriendinnetjes mooie foto's van en met Stip kunnen schieten. Ze zijn echt onwijs gaaf geworden.
Zo idd veel sterkte Roosje! Weet het verhaal niet helemaal omdat ik pas net meelees maar het is nooit leuk om een vriendje te verliezen
Shirley schreef:Heel triest!Vooral voor Sam zelf Hoe is zijn eigenaresse eronder? Had ze hem al lang?Al 12 jaar door hem kent ze haar man en heeft ze nu haar dochtertje ze is er kapot van.
Haha thanks meiden! --------------Roosje01 schreef:Shirley schreef:Heel triest!Vooral voor Sam zelf Hoe is zijn eigenaresse eronder? Had ze hem al lang?Al 12 jaar door hem kent ze haar man en heeft ze nu haar dochtertje ze is er kapot van.Pff, heel heftig..
Ah jeetje war heftig roos! Heel veel sterkte. Pb box staat altijd open. en wat een ontzettend leuke foto's Dominique! Superleuk stel zijn jullie!
Ja ze heeft bokt door bokt ken ik haar en sam. Vind het voor haar erger dan voor mijzelf ze gaat al door een nare periode en nu dit ook nog erbij.Bedankt allemaal.