Jaa, groot gelijk! Echt heel stom van em dat je er dan op zo'n manier achter moet komen, schijnheilig gedrag. Ik hoop voor je dat ie er een goed argument voor heeft. Sterkte!
Voor mij wordt het ZO druk .. Morgenochtend 10 over 10 beginnen.. Met vriendin samen op 1 fiets naar school Na school nr haar huis (sochtends 9 km,. terug 14..).. Ennmsz.. Dan daar hangen ;o met zn 3e.. eten en omkleden en alles voor schoolfeest [alsii nu echt doorgaat].. En dan nr schoolfeest, naar huis.. Slapen.. Vrijdags vroeg nr school, daarna naar huis.. Paardjes.. Daarna douche & weer naar die vriendin.. Slaapspullen dumpen.. Fietsen naar emmeloord ( 14 km ).. N8 van oranje tot laat.. FIETSEN TERUG WAARSCH .. En dan daar slapen ..
Maar goed.. We gaan missg naar dat van 16+.. Heeeeeeel missg.. ;o..
Dank je Lianne! Ik hoop het ook, toen hij het net had dachten we naar 2 weken dat het al weer goed was, en toen ging ik ook weer gewoon rijden enzo. Maar die week erop was het opeens helemaal mis hij liep heel kreupel enzo. Dus nu maar hopen dat het goed blijft gaan!!
Fijn Marlene!!! Eindelijk weer Wat stom Kimberley..
Lees dalijk na ut ete nog verder bij.. Heb vandaag les gehad van vriendin (esmir@bokt) en marieke(vivanes) was der ook bij. Ging echt lekker!! Ze hebbe ook nog foto's gemaakt (110 ) ma die moet ik nog krijge..
kom net terug van eef.. Eerst ong. een half uurtje in de bak gereje.. ze was echt zoooooooooo lief.. Echt niet normaal En toen naar buiten, we ginge nzo draven en teon ging ze showen... En toen kwam er zo'n motorrijder aan.. die wilde eigenlijk heel hard ons pad in.. en toen zag ie ons, en toen draaide ie om.. echt heel aardig van die man