word paardje lief kreupel met een bult op en rond de kogel...
Dierenarts denkt aan artrose

Wat een gedoe allemaal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sheran schreef:Darkadia: vooral ten zuiden van Amsterdam. Ik heb inmiddels een reactie binnen die erg leuk klinkt, dus daar duim ik hard voor! Maar mocht het niets worden ben ik nog altijd op zoek natuurlijk. Ik woon zelf nu in Amstelveen. Ik doe het naast een baan, en dan is 45 minuten reistijd wel echt een belemmering voor mij. Dat weet ik al, en kk wil dus geen valse hoop geven dat ik het wel red, terwijl ik weet dat ik er moeite mee ga krijgen. Daar heeft niemand iets aan.
Anke schreef:Uit je verhaal was toen al op te merken dat dit wrijving gaf. Vroeg of laat zou het hierdoor toch spaak lopen.
Wel jammer voor jou. Echter denk ik dat je bij een betere match gelukkiger zult zijn.
myk_en_shant schreef:Zo jammer dat je verder weg zit, heb nog een ontzettend lieve PUBER paard in de aanbieding, omgeving steenwijk is zeker te ver weg.
Na aanleiding van je verhaal zag ik gelijk al in dat dit op den duur mis zou gaan, jullie visies staan niet een beetje uit elkaar, maar mijlen uit elkaar.
Je lijkt mij een goede bijrijder die een paard correct wil rijden, maar ook nadenkt over wat de gevolgen zijn, als je dingen niet correct corrigeerd. Die inzicht mis ik soms bij bijrijders.