Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xAlice schreef:Een speciale site ervoor?
Ja, lijkt me wel handig..
Maar hoe breng je dat onder bekendheid..
Joltsje schreef:ik vind het als bijrijder dus erg irritant als ik steeds moet afspreken om te komen.
ik wil wanneer ik kan en soms komt er wat tussen..
Anoniem schreef:wat zijn voor jullie redenen om een bijrijdster vaarwel te zeggen?
(behalve uiteraard liegen,stelen,dat soort zaken).
en wat vinden jullie ervan als een bijrijder wel les wil,maar er geen geld voor heeft(en dus niet lest)terwijl je dit vraagt?
en slecht communiceert?
Pony_tje schreef:Ik zoek nu al heel lang!!
Niks te vinden.
Maar echt mensen die het af laten weten bij regen?!
Als verzorgster vind ik dat je deze dingen moet doen:
Komen waarneer je hebt afgesproken
De stal uitmesten (jij mag immers die pony verzorgen)
Ook bij regen komen (je bent niet van suiker)
Gewoon de minder leuke taakjes ook doen en je afspraken nakomen.![]()
Dus als ik wat vind dan kom ik mijn afspraken na!
Maar nog steeds niks
diam0nd schreef:Mijn advertentie trekt nu niet bepaald heel veel mensen aan, helaas woon ik ook echt in een heel klein boeren gat waar niemand ooit van gehoord heeft maar toch:P
Wel een leuke pb'tje gekregen van een bokker dat er iemand hier in de buurt is waarvan de bijrijdster is gestopt, dus ik dacht net dan bel ik is eventjes..
Vind ik al doodeng, bellen met mensen die ik niet ken, althans wel als ik niet zeker weet of ze ook echt daadwerkelijk op zoek zijn.
Wil ik net gaan bellen, eindelijk mezelf zover gekregen. Wordt er niet opgenomen![]()
Ben ik nu echt zo'n aansteller met dit soort dingen..
diam0nd schreef:Mijn advertentie trekt nu niet bepaald heel veel mensen aan, helaas woon ik ook echt in een heel klein boeren gat waar niemand ooit van gehoord heeft maar toch:P
Wel een leuke pb'tje gekregen van een bokker dat er iemand hier in de buurt is waarvan de bijrijdster is gestopt, dus ik dacht net dan bel ik is eventjes..
Vind ik al doodeng, bellen met mensen die ik niet ken, althans wel als ik niet zeker weet of ze ook echt daadwerkelijk op zoek zijn.
Wil ik net gaan bellen, eindelijk mezelf zover gekregen. Wordt er niet opgenomen![]()
Natasja22 schreef:diam0nd schreef:Mijn advertentie trekt nu niet bepaald heel veel mensen aan, helaas woon ik ook echt in een heel klein boeren gat waar niemand ooit van gehoord heeft maar toch:P
Ik vind bellen ook altijd spannend.
Weet je niet waar ze wonen dan kan je toch ook gewoon even langs gaan?
Zou het vanavond anders nog even proberen. En inderdaad nee heb je en ja kan je krijgen.