Hoi miepers 
Zitten leuke tussen liz 
Ik had me vandaag toch wat!
De laatste uren afgelopen weken was ik afentoe naar huis gegaan, omdat we ergens moesten zijn voor gym, dus ik vandaag weer een uur eerder naar huis ging het niet door, maarja ik vond dat het niet meer hoefde om voor die paar minuten naar school tegaan.
Dus ik al met Vriendlief afgesproken, belt de afdelingscoördinator me op, dat ik nu naar school moet komen omdat ik aan het spijbelen ben, en dat ik nog 2 uren open had staan, gelukkig kunnen wij het wel goed met elkaar vinden, en had ik hem uitgelegt dat ik dacht dat ik gewoon weg mocht omdat ik het anders niet redde om bij gym tezijn. ( wij moeten nu steeds ergens anders heen, dan surfen dan kazerne en dat is meestal 20 min fietsen) Nou toen toch maar naar school gegaan, en mijn nablijf uren volgemaakt, was wel super gezellig, Marcel man die de overzicht houd is verre familie van mij en je kan altijd super lol met hem maken, dus was super gezellig, het laatste uur kwam vriendlief ook er nog even bij
Gisteren in totaal 5 uur gereden, dus ik had het wel even gehad..
Laatst bijgewerkt door 123468086 op 17-10-07 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt