Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoek schreef:Ja helaas, zo moeilijk om iemand te vinden! Maar of ze nu in Haaften zouden staan of in Enspijk maakt de zoektocht denk ik niet minder moeilijk....
capopjekop schreef:Zo toch maar weer een nieuwe advertentie @ mp gezet, al denk ik dat niemand interesse heeft in twee verzorgshetten om mee te mennen. Helaas.
Serendip90 schreef:capopjekop schreef:Je verzorgster wil perse een binnenbak? Oke
Haha, nouja die opmerking maakte haar moeder... "anders kon je in de winter niets"
Nessie schreef:Bij mij is alles gewijzigd. Met heel erg veel pijn in mijn hart, wordt mijn droompony Wolder verkocht : ( . Ik ga nu met oog op de toekomst echt de overstap maken naar een paard. Ik heb mijn bijrijdster ingelicht, en zij mag Goldy gaan bijrijden, wedstrijden, lessen alles wat ze wilt. Anders vond ik het echt heel sneu voor haar. (Goldy wordt niet verkocht omdat zij nu van mijn moeder is). Ik hoop haar hiermee een leuke, passende oplossing te geven.
mohica schreef:Serendip90 schreef:Haha, nouja die opmerking maakte haar moeder... "anders kon je in de winter niets"
Hier wil ik toch nog iets op zeggen...
Mijn moeder zei dit ooken ja als de mama het zegt is dat ook zo. Hier in BE is het bijrijden, halfpension, verzorgpaarden, noem maar op betalend. Je vind niets meer gratis ( of HEEL zelden). Mijn moeder wilt dan ook dat ik het paard kan werken het hele jaar door. Ik heb vroeger een pony gehad die op een stal stond waar alleen een buitenpiste was om te rijden. Bij hevige regen en koude was dit niet te doen en moest ze altijd met mijn gaan wandelen en was altijd een gedoe. Zij wilt dus wat voor het geld. mijn laatste daar was een piste met een dak op ( zonder muren) en in de winter kon je er niets in doen en ging ik wandelen. Nu ja, Nu ben ik ouder en mag ik zelfstandig gaan wandelen, dus minder organisatieproblemen op dat gebied. Maar begrijp de redenering van haar mama wel
![]()
Nu moet ke niet tegen mij komen zeggen van dit is luxe want op die stal ( mijn laatste helve stal) was totaal geen luxe stal ( zeer klein schalig en ja een piste met een dak op die bij vorst/sneeuw en hevige regen niet berijdbaar was).