Spijtig ... En een verzorgster is echt nodig?
Hier is het van: als het kan is het leuk, en kan het niet dan blijft het zoals het was en zullen de pony's dat echt niet erg vinden ... Dus bij mij zit er geen druk achter zeg maar, het moet allemaal niet, is wel fijn

). Maar dat komt wel goed, ik was in het begin ook veel te lief tegen [***], hij leert je dat wel vanzelf af
Zij heeft hem uit de weide gehaald en dan meegenomen en gepoetst en toen heb ik in de roundpen wat laten zien qua los longeren (dus reageren op lichaamstaal) en dan heeft ze zelf ook eventjes geprobeerd en heeft ze hem weer naar de weide gebracht.
Kind zal ook gedacht hebben ..
Op een bepaald moment was hij ook weer in zo'n speelmodus en toen reageerde ik op hem en draaide hij naar binnen en ging heel beheerst op z'n achterbenen staan, met de voorbenen mooi gevouwen, halfhoog (dus niet echt de lucht in maar echt heel mooi beheerst) en toen heb ik hem wel "afgestraft", heb gezegd van "neen, doen we niet" en hem een tik(je) op z'n kont gegeven met de longeerzweep. Maar eigenlijk was dat echt wel een mooie steiger
, en dat heeft hij echt nog nooit gedaan! Maar met momenten werkte hij ook wel braaf mee en ik hoop dat de verzorgster het leuk vond, ze zei in ieder geval van wel
en toen [***] mij op een bepaald moment begon te kussen was de moeder ook verkocht