Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Geryon schreef:Vind het een beetje raar dat je zegt het te gaan 'proberen'. Mijn inziens is het niet zo lastig om gewoon te doen wat de eigenaresse wilt?
Sheran schreef:Hm ik zet ze inderdaad wel meteen stil. Want stel dat het op een gevaarlijk punt gebeurt, dan heb je echt geen ruimte om veilig te galopperen. Ik snap de eigenaresse dus wel. Ik laat het paard liever niet in een zelfgekozen gang lopen, tenzij ik er écht niets meer aan kan doen.
Joltsje schreef:Hmm.. maar is het dan wel een goeie match? Wil je niet veel liever een eigenaar met dezelfde gedachtegang?
Joltsje schreef:Hmm.. maar is het dan wel een goeie match? Wil je niet veel liever een eigenaar met dezelfde gedachtegang?
mcjv schreef:Hier ook op zoek, het is toch moeilijker dan ik dacht. Ik bied een leuk paard wat nog veel moet leren maar wel heel werkwillig is. Daarnaast vraag ik geen bijdrage alleen 2 x Pm les ( a €25 per maand). Het is zo moeilijk om een fijn iemand te vinden.
Ik heb er dan ook nog redelijk haast bij omdat ik op woensdag avond vertrek naar mijn stage en daar tot vrijdagavond ben. Dit elke week. Dat betekend dus dat ik voor 2/3 dagen iemand zoek. Maar het is best moeilijk om iemand zoiets toe te vertrouwen, maar dat zal best aan mij kunnen liggen.
Dinsdag heb ik afgesproken met een leuke spontane meid, ik hoop dat dat wat word, dan kan mijn vriendin aan wie ik haar 10000% toevertrouw haar deze week nog doen en zou ik het volgende week wel een dagje willen proberen..