0000 schreef:Klinkt als een super aanbod Joltsje, ik denk inderdaad ook wel dat je er rekening mee moet houden dat de echt ervaren ruiters, degenen die je paard gewoon simpel en fijn omhoog kunnen rijden, niet zullen reageren omwille van de bijdrage, die hebben aanbod zat. Maar net daaronder, mensen die leergierig zijn, serieus zijn en bereid zijn te investeren en te lessen daar moet je zeker iemand kunnen vinden lijkt me en voor die doelgroep klinkt het als een hartstikke mooie kans.
Ik ben er zelf weer helemaal klaar mee, zocht iemand voor een sportpony met de intentie om er ook mee te gaan starten. Penny- en manegemeisjes zat, serieuze ruiters zero....Wat mij echt begint op te vallen is hoe weinig gemotiveerd en soms simpelweg ongeïnteresseerd ouders zijn. Die vinden het allemaal wel prima zolang ze er maar helemaal niks mee te maken hoeven hebben. Regelmatig al een groot probleem als ze met een kennismaking mee moeten komen, blijft me verbazen dat het blijkbaar niet zo interessant is waar kind eventueel uithangt dan ofzo.
ja idd die ouders, ze verwachten dat je alles zomaar even ter beschikking stelt want hun hebben het geld niet .... maar vind het ook wel eens triest.
"zo dan is ze weer 2 dagen van de straat, letterlijk dus (slik)"
Het geld werd altijd standaard overgemaakt, het meisje genoot echt heel erg, maar ze werd gewoon gedumpt en dat is echt te triest voor woorden.