Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:Misschien moet je dat in je advertentie ook uitleggen?
ajesca123 schreef:Anoniem schreef:Misschien moet je dat in je advertentie ook uitleggen?
Opzich is dat een optie.
Maar ik vind het eigenlijk al raar dat iemand reageerd met het verhaal dat ze geen bijdrage kunnen betalen ,op een advertentie waar expliciet bij staat dat er voor dit paard een bijdrage in de kosten gevraagd wordt.
Naar mijn mening hoef ik helemaal niet uit te leggen waarom ik een bijdrage vraag toch?
Als je geen bijdrage kunt/ wil betalen dan reageer je niet denk ik dan...
Anoniem schreef:ajesca123 schreef:
Opzich is dat een optie.
Maar ik vind het eigenlijk al raar dat iemand reageerd met het verhaal dat ze geen bijdrage kunnen betalen ,op een advertentie waar expliciet bij staat dat er voor dit paard een bijdrage in de kosten gevraagd wordt.
Naar mijn mening hoef ik helemaal niet uit te leggen waarom ik een bijdrage vraag toch?
Als je geen bijdrage kunt/ wil betalen dan reageer je niet denk ik dan...
Heb je ook wel gelijk in, maar misschien dat mensen het beter begrijpen met een simpelste uitleg? Gewoon zoiets van "ik vraag een bijdrage, in verband met ijzers die er speciaal weer onder gezet moeten worden als iemand met haar aan de slag gaat"
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar misschien dat mensen die het misschien "onzin" vinden een bijdrage te betalen het met zo'n korte uitleg wèl begrijpen en het oké vinden
Lootje1991 schreef:Ik verzorg een Arabische merrie op een stal met 5 andere paarden allemaal van 1 eigenaar. Ik kom er 5 dagen per week. Ik mest dan de stal van mijn verzorgpaard en van een ander paard dat er staat. Ook krijgen zij elk 2 hooi zakken (4 in totaal) welke ik met het juiste gewicht vul. Ik heb op woensdag paddock dienst en vul ik de waterbakken. Ik betaal de eigenaresse 55€ per maand. Paardje zat erg vast dus osteopaat laten komen op mijn kosten, zadelmaker moest ook komen dus die is ook geweest op mijn kosten. Paardje is nu na 8 maanden eindelijk richting wedstrijd klaar aan het gaan. Lessen doe ik ook op eigen kosten.
Maar nu mijn vraag, ik merk dat het werk me te veel wordt naast mijn meer dan fulltime baan. Toen de eigenaresse mij belde naar aanleiding van mijn advertentie verzekerde ze dat ik niet zo veel op stal hoefde te doen (daarom ook gestopt met andere verzorgpaard. Stond ik 7 dagen 3 paarden te verzorgen) maar nu merk ik dat het me veel te veel wordt. Paardje lief staat nu ook met blessure dus ik maak me ook wel zorgen.
Heb ik het recht om te zeggen dat het me te veel wordt? Aangezien ik maar 55€ betaal en zo ongeveer mijn eigen paard heb?
Zit er best wel mee eigenlijk
anjali schreef:Lootje1991 schreef:Ik verzorg een Arabische merrie op een stal met 5 andere paarden allemaal van 1 eigenaar. Ik kom er 5 dagen per week. Ik mest dan de stal van mijn verzorgpaard en van een ander paard dat er staat. Ook krijgen zij elk 2 hooi zakken (4 in totaal) welke ik met het juiste gewicht vul. Ik heb op woensdag paddock dienst en vul ik de waterbakken. Ik betaal de eigenaresse 55€ per maand. Paardje zat erg vast dus osteopaat laten komen op mijn kosten, zadelmaker moest ook komen dus die is ook geweest op mijn kosten. Paardje is nu na 8 maanden eindelijk richting wedstrijd klaar aan het gaan. Lessen doe ik ook op eigen kosten.
Maar nu mijn vraag, ik merk dat het werk me te veel wordt naast mijn meer dan fulltime baan. Toen de eigenaresse mij belde naar aanleiding van mijn advertentie verzekerde ze dat ik niet zo veel op stal hoefde te doen (daarom ook gestopt met andere verzorgpaard. Stond ik 7 dagen 3 paarden te verzorgen) maar nu merk ik dat het me veel te veel wordt. Paardje lief staat nu ook met blessure dus ik maak me ook wel zorgen.
Heb ik het recht om te zeggen dat het me te veel wordt? Aangezien ik maar 55€ betaal en zo ongeveer mijn eigen paard heb?
Zit er best wel mee eigenlijk
Ik denk dat jij het nu te veel vindt worden omdat je bijrijdpaard met een blessure staat en dus niet gereden kan worden maar de verzorging gaat door. Zogauw je weer kunt rijden vind je het wel weer leuk.