Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(want ja, we draven nu toch al zo hard dat we net zo goed kunnen galopperen, toch?
). Rijden gaat ook wel beter, niet heel erg. Het zadel paste niet en bij de zadelmaker bleek de boom te bol te zijn voor haar rug. Voor nu hebben we een prolite met voor en achter inlages en daar doet ze het veel beter op! We galopperen nu ook meer in de bak en dat gaat haar ook makkelijker af. Ze heeft nog wel last van haar rug, maar op advies van zadelmaker en osteopaat gaan we gewoon door met trainen. 
) en ze kwam heel lief bij me staan met haar mond onder het zand en we gingen even kroelen. Lieverd
helaas heeft ze wel een heel stuk van dr manen kapot geschuurd, heel zonde (en lelijk
)...

Anoniem schreef:Breng jij je ideeën dan op dezelfde manier als nu? Zo ja, dan mag je heel blij zijn met zo'n lieve eigenaar want als je zo'n toontje tegen mij aangeslagen had dan had ik je meteen de deur gewezen.
0407Tamar schreef:Bijrijder zijn is eigenlijk helemaal nog zo makkelijk niet. Je kan nooit volledig je eigen ding doen.