Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miiessy schreef:Uhm... elk mens doet domme dingen hoor?Rafaela schreef:dan ben ik idd ook geen echte nederlander
en wat is het maar vroeg donker, of ligt dat aan mij ? et lijkt wel 11 uur ofzo
ik heb ook al het gevoel dat het heel laat is
En wij zijn de 2 NIET nederlandersheb egt geen medelijden gewoon, dan hadden ze maar niet van die domme dingen moeten doen
Meliaforever schreef:Gelukkig is het in nederland niet zo erg.. Me broer moest bijna naar justitie
Rafaela schreef:inderdaad, moeten ze maar eens na leren denken, zullen vast geen goeie manieren hebben geleerd
Miiessy schreef:Meliaforever schreef:Gelukkig is het in nederland niet zo erg.. Me broer moest bijna naar justitie
Dat vertel ik liever niet
Dinniej schreef:Uhm... elk mens doet domme dingen hoor?
Tenminste..
Ik wel
Hoop andere mensen die ik ken toch ook...
Meliaforever schreef:Gelukkig is het in nederland niet zo erg.. Me broer moest bijna naar justitie
Miiessy schreef:Als je boos op iemand bent en je slaat hem per ongeluk íets te hard wordt je al aangehoudenDinniej schreef:Uhm... elk mens doet domme dingen hoor?
Tenminste..
Ik wel
Hoop andere mensen die ik ken toch ook...
ja dat is ook wel zo, mnaar jij gaat tog niet zooo ver dat je aangehouden word en al die dingen? die mensen die dat doen zijn gewoon niet goed in hun hoofd...
Dinniej schreef:Miiessy schreef:Als je boos op iemand bent en je slaat hem per ongeluk íets te hard wordt je al aangehouden
ja dat is ook wel zo, mnaar jij gaat tog niet zooo ver dat je aangehouden word en al die dingen? die mensen die dat doen zijn gewoon niet goed in hun hoofd...![]()
Mij nog nooit gebeurd, want ik ben brááf ofzo. Maar toch...
Miiessy schreef:Maar je komt wél meteen met politie in aanraking, en gebeurt het 3 keer, heb je toch al gauw levenslang te pakkenNou dan ben ik ook braaf, maar ik weet me wel in te houden, maar als je iemand iets harder trg slaat heb je niet gelijk levens lang... dus zo dwalen we af van het onderwerp waar we mee begonnen