Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellis__h schreef:De overstap naar eigenaar is inderdaad iets wat ik heel graag zou willen maar ik ben wel zo reeel om te bedenken dat dat nu niet haalbaar is![]()
Enne.. voor het juiste bijrijdpaard wat verder rijden zou nog kunnen, maar verhuizen.. dat is helaas geen optie
Inxs schreef:ellis__h schreef:De overstap naar eigenaar is inderdaad iets wat ik heel graag zou willen maar ik ben wel zo reeel om te bedenken dat dat nu niet haalbaar is![]()
Enne.. voor het juiste bijrijdpaard wat verder rijden zou nog kunnen, maar verhuizen.. dat is helaas geen optie
En hoe ver is dat wat verder rijden?
Amable schreef:Ik denk eigenlijk, helemaal regio Rotterdam, dat je niet heel slecht zit. Maar het is natuurlijk de vraag wat je wil. Je kan ook verder zoeken naar een ander paardje waar je eventueel meer betaald maar minder werk hebt.
joyce B schreef:Ik zou het bespreken met de eigenaresse. Is dat andere paard ook van haar? Of heeft die een andere eigenaar? En waarom heeft ze gevraagd om dat paard dan mee te verzorgen?
Als je aangeeft dat het te veel wordt en je het op deze manier op lange termijn niet meer gaat trekken en vraagt of het een optie is om minder vaak het andere paard mee te verzorgen of van de vijf dagen allebei terug te gaan naar bijvoorbeeld 3 of4 dagen allebei (of ander alternatief) of iets meer betalen zodat de eigenaresse de stalhouder of een stalgenootje een paar dagen per week kan vragen het uitmesten over te nemen?
Dan merk je snel genoeg of ze je graag wil houden en mee wil denken over een oplossing of dat het alles of niets is.
Grenzen aangeven is best moeilijk.