Volgende week nog 5 daagjes Mense daar vroege me al wrom ik Nike niet meegenomen had. Had ik eigenlijk ook kunnen vragen.. Had ik daar wat kunnen rijden en hadde hun me ook tips/les kunne geven enz. Alleen denk ik dat ze Nike der lopen dan weer raar vinden. (stijf, en niet altijd helemaal regelmatig maar niet kreupel) Ben nu aant denken om te vragen of ik Nike anders 1 dagje mee mag nemen. Omdat ze anders ook weg is bij Mariska zo lang, en ik was der eerst altijd op tegen om die pony's zo lang te scheiden (voor Mariska) en als ut dan in me eige voordeel is ist ook weer zoiets natuurlijk.
Uhu, wat zoude jullie doen dan? Wel gaan(alst dat gaat enzow natuurlijk) en als ze dan iets zegge der niks van aantrekke en ook al kan ik dan niet zoals hun rijden zegmaar (met al die oefeningen) werken aan andere dingen en ut zowiezow zien als ervaring rijker. (Van tevoren dan wel uitgelegd wat ze heeft enz. Dat ze wel wat weten) Of gewoon maar niet doen om dingen over haar lopen te verkomen.
Uhu idd Robin. Moet ik vandaag/morgen nog maar ff vragen aan Arnold/pap&mam. Of ut nu wel of niet mag. Ah das toch ook leuk An Wel handig als je stageplaats niet leuk is Zo kort.
Ik denk dat als je het goed uitlegd ze ook niet'echt commentaar gaan geven maar misschien juist tips etc. En daar kan je wel veel aan hebben Mij lijkt het wel het proberen waard.
patty; ik denk dat je het wel een dagje of meerdere kan doen maar wel minder voor mariska idd.. maar dan zal ik ze inderdaad wel vertellen dat je ook je eigen manier heb en dat het soms wat anders eruit ziet etc maar ik denk dat 1 keertje niet zoveel kwaad kan toch
Okeey Thx. Dan ga ik maares vragen bij Arnold of dat zou mogen. En of hij Nike dan zou kunne brenge ofzo, of me ouders. (Omdat ik bij me oma ben) En dan later ook weer terug kunnen brengen natuurlijk. En dan daar maandag maar vragen als ze het al willen doen.
Uhu ja idd. Ik had hun daar ook al beetje verteld van hoe ik rijd/wil rijden.