sorry dat ik gister niet heb gezegd dat ik weg was, maar is een beetje uit de hand gelopen... me moeder begon te meppen toen heb ik terug getrapt en wou wik weggaan, kon niet heb ik me opgesloten in me kamer en ben daar de rest van de nacht gebleven. ondertussen had me zus de hele familie erbij gehaald dus ik hoop dat hun doel gelukt was om te laten zien wat voor een kreng ik wel niet was. ik heb nog nooit zon dikke ogen gehad als vanmorgen zeg net terug van het ziekenhuis en moet naar de ortopheet ofzoiets en naar de pschygoloog mja het moet van hun me moeder geeft altijd andere de schuld en zij denk dat ze zo geweldig is dat ze alles weet wat er is.
hee jullie horen echt weinig van mij sorry daarvoor, heb heel weinig tijd, met gizmo me vriend, school (binnenkort paar examens en tentamens) ben vandaag jarig, heb de anky pad ruby gehad, een achteropzitkussentje voor me brommer, een sleutelhanger, en 120 euro
idd lon mjah... nou moet ik naar de pschygoloog ofzo van die dokter want ik zou zo doen door die stress wat ik in april/maart heb gehad. pff mensen denken altijd dat ze het beter weten dan iemand waarvan het lichaam is.
verveld is dat he, ik ben toen met ze bij bureau jeugdzorg geweest. allen maar praten praten praten, niet echt leuk. En ze denken het allemaal beter te weten
idd. ik wil helemaal niet praten want er valt nergens over te praten bureau jeugdzorg ben ik vroeger al geweest... en mijn oma me gister helemaal zwartmaken weet ik het ik de hele familie uitschelden voor k.utfamilie, me moeder uitgescholden voor k.utwijf me zus ens mjah toen ging mijn moeder me slaan en toen heb ik haar getrapt mjah... me moeder geeft gewoon andere dingen de schuld terwijl het door haar komt dat ik uitflip... en door me zus is het gister begonnen, had der nog gewaarschuwd op msn . kijk wat daar uitkomt, hele club in huis en volgens mij heeft de hele buurt mij horen schreeuwen zo pissig was ik
haha tsja ik vind het niet zo koud dus kan makkelijk ik ben moehoee
@poeltje; nou is het ene beetje goed mja, omdat iedereen zo goed weet wat er is volgens hun *ahum ahum* moet ik van de dokter daarvoor naar een pschygoloog om daar mee leren om te gaan ben vroeger al naar een pschygoloog geweest voor het pesten en dat is ook weggegooid geld geweest *voor de verzekering dan
Laatst bijgewerkt door Rafaela op 13-10-06 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt
maandag is dan feest bij mij he, ofja feest, komen vriendinnen van mij naar hier, en nu blaast er weer iemand af, met de smoes dat ze niet kan.. nou leuk
Ghehe Maarja vind het wel stom, ze zat vandaag ook al stom tegen me te doen op school, dusja eigenlijk geloof ik ahar niet.. denk eigenlijk dat ze gewoon niet wil komen ofzo...
Nouja ze zegt net dat ze misschien wel kan, dus ik zie wel