Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

net terug van het ziekenhuis en moet naar de ortopheet ofzoiets en naar de pschygoloog
mja het moet van hun
me moeder geeft altijd andere de schuld en zij denk dat ze zo geweldig is dat ze alles weet wat er is.
jullie horen echt weinig van mij
sorry daarvoor, heb heel weinig tijd, met gizmo me vriend, school (binnenkort paar examens en tentamens) ben vandaag jarig, heb de anky pad ruby gehad, een achteropzitkussentje voor me brommer, een sleutelhanger, en 120 euro

want ik zou zo doen door die stress wat ik in april/maart heb gehad. pff mensen denken altijd dat ze het beter weten dan iemand waarvan het lichaam is.
??

bureau jeugdzorg ben ik vroeger al geweest... en mijn oma me gister helemaal zwartmaken weet ik het
ik de hele familie uitschelden voor k.utfamilie, me moeder uitgescholden voor k.utwijf me zus ens
mjah toen ging mijn moeder me slaan en toen heb ik haar getrapt
mjah... me moeder geeft gewoon andere dingen de schuld terwijl het door haar komt dat ik uitflip... en door me zus is het gister begonnen, had der nog gewaarschuwd op msn
. kijk wat daar uitkomt, hele club in huis en volgens mij heeft de hele buurt mij horen schreeuwen zo pissig was ik 

ik vind het niet zo koud dus kan makkelijk 
ben vroeger al naar een pschygoloog geweest voor het pesten en dat is ook weggegooid geld geweest *voor de verzekering dan
!!
ik zou wel willen komen maar heb geen idee hoe... 
gewoon zeggen van ; als je niet wil komen zeg dat dan gewoon.