Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shirley schreef:Gewoon eerlijk zijn en vertellen wat de situatie is.
Niet zomaar wegblijven of smoesjes verzinnen om niet te komen, dat is nog veel vervelender voor de eigenaresse
0407Tamar schreef:@Maaike, ik zou het er gewoon met de eigenaar over hebben. Wie weet is er de mogelijkheid om de pony ergens te stallen.
luna1604 schreef:heb ook een camera, maar heb nog geen fotos getrokken van Luna. ik denk dat ik mama maar eens ga roepen als assistente die haar vasthoudt (is dat met dt of niet..)
hebben jullie trouwens een goede band met de eigenaar?
madhatter schreef:luna1604 schreef:heb ook een camera, maar heb nog geen fotos getrokken van Luna. ik denk dat ik mama maar eens ga roepen als assistente die haar vasthoudt (is dat met dt of niet..)
hebben jullie trouwens een goede band met de eigenaar?
met eentje totaal niet, hij is 80, ik 13.... en hij snapt echt niet wat ik bedoel en ik snap hem ook niet.
met de andere eigenaar heb ik sinds kort wel een betere band maar het heeft een jaar geduurt voor we echt een gesprek konden voeren, het is wel heel gezellig met haar en ik ben haar heel dankbaar voor de pony
niet dat ik niet dankbaar ben bij die man van 80, maar ik fiets een uur heen en terug om zijn pony buiten te zetten (anders staan ze niet buiten!!??!!) en dan vraagt ie er 5,- per keer voor... leuk daar is dat ik vrijheidsdresuur mag doen! (sorry als ik ondankbaar over kom, maar ik moet zelfs de hoefsmit enz. betalen en dan vraagt hij geld om een hoefsmit te betalen ofzo? haha)
hanneke32xx schreef:madhatter schreef:met eentje totaal niet, hij is 80, ik 13.... en hij snapt echt niet wat ik bedoel en ik snap hem ook niet.
met de andere eigenaar heb ik sinds kort wel een betere band maar het heeft een jaar geduurt voor we echt een gesprek konden voeren, het is wel heel gezellig met haar en ik ben haar heel dankbaar voor de pony
niet dat ik niet dankbaar ben bij die man van 80, maar ik fiets een uur heen en terug om zijn pony buiten te zetten (anders staan ze niet buiten!!??!!) en dan vraagt ie er 5,- per keer voor... leuk daar is dat ik vrijheidsdresuur mag doen! (sorry als ik ondankbaar over kom, maar ik moet zelfs de hoefsmit enz. betalen en dan vraagt hij geld om een hoefsmit te betalen ofzo? haha)
Waarschijnlijk doet die oudere man niks meer met zijn paarden? Dan zou ik het wel logisch vinden dat je af en toe vraagt of je mee wilt betalen aan bijv. De hoefsmid. Heb je daar verder ook alle vrijheid met de pony's?