Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
enamorada schreef:MissCharlie schreef:Aaaah waarom reageren mensen op advertenties met als enige 'Sorry ik woon helaas te ver, had het graag gedaan'
Of heel droog: 'mooi paard'. Wat heb je daar nou aan?
enamorada schreef:Of heel droog: 'mooi paard'. Wat heb je daar nou aan?
MissCharlie schreef:enamorada schreef:Of heel droog: 'mooi paard'. Wat heb je daar nou aan?
Ja die ken ik ook. Laatst nog 'Mooi paard ik hou van werstern![]()
![]()
'
Ik weet al dat ik een knappe poown heb. En leuk dat je van westernrijden houdt. Next!
Het is vooral vervelend omdat ik heel blij word van een bericht en als het dan geen serieuze reactie is, is dat gewoon jammer.
madhatter schreef:Ik vind het juist heel leuk om te horen 'Mooi paard!'.
Daar word ik alleen maar blij van!
Je hebt er misschien weinig aan, maar is toch leuk om te horen?
madhatter schreef:Oke ik snap het wel, vooral als je zolang zoekt en dan een bericht ziet en het dan van een of ander kind is die zegt dat ze hem wel leuk vind... Ook had ik voor mijn verzorgshet (die ik mocht behandelen als eigen) een nieuwe verzorgster nodig, omdat ik tijd te kort kreeg. Kreeg ik een bericht binnen met 'Mag ik hem samen met jou verzorgen?' 'Mag ik er een keer op rijden?' (Terwijl ze niet eens zadelmak is). Daar wel ik ook moe van
MissCharlie schreef:Hebben jullie tips voor de eerste kennismaking?
Ik heb een paar reacties gekregen en deze meiden uitgenodigd, nu heb ik drie dagen achter elkaar iemand die komt kijken.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar een rustige kennismaking. Ik laat ze toch eerst een paar weken met mij meelopen voor ze zelfstandig mogen gaan. Dus bij de eerste keer zou ik het liefst gewoon kijken hoe ze is in de omgang met paarden, wat grondwerk doen... Maar omdat er drie komen voel ik een beetje druk om ze ook direct te laten rijden. Ik wil ze niet te lang laten wachten op een reactie en meerdere keren afspreken met drie personen zie ik ook niet zo zitten.