Hopelijk gaat het snel beter ja! is niet fijn voor jou en niet fijn voor het paard.
En Lady komt vanavond terug van haar date.
Kan ik binnenkort weer met haar bezig. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan ik binnenkort weer met haar bezig. 

het leuke ook nog is dat ik een vergoeding hier voor heb gekregen

voorlopig blijf ik in brabant om de boel weer op gang te blijven. Ik zal na die tijd proberen een beetje bij te lezen 

.
Instructeur gaf ook aan dat hij leuk schijnt te springen, echter heb ik dit nog nooit gedaan dus dit staat op het lijstje.
(
Heerlijk, die haflingers. Ik heb buiten wat spierpijn om er niks aan over gehouden gelukkig. Oh, en Sterre is ook ongedeerd.
Om het even kort samen te vatten: de eigenaar van mijn verzorgpaarden heeft een mobiele zorgboerderij en zou opzoek gaan naar een jonge fallabella of shetlanden om mee te nemen naar demente ouderen en autistische kinderen. (Nu ben ik vorig jaar opzoek geweest naar een eigen rijpaard, maar ben ik tijdens deze zoektocht compleet mijn vertrouwen kwijtgeraakt in paarden. Zij is mij nu aan het helpen dat vertrouwen terug te krijgen.) Ze stelde vrijdag aan mij voor of ik niet een mini / shet wilde kopen! Dit is iets waar ik zelf ook al serieus over na heb gedacht. Zij zou hem dan mogen gebruiken voor haar therapieën, ik mag de pony bij haar stallen (24/7 buiten, iets wat in Utrecht niet veel te vinden is voor een betaalbare prijs) en ik mag haar paarden blijven rijden als ik dat zou willen. Binnenkort gaan mijn ouders met de eigenaresse overleggen over het een en ander, maar in principe heb ik al groen licht!

_Dominique schreef:@Enamorada, wat een super leuk nieuws zeg! Hou je ons op de hoogte?
@Roosje, wat fijn zeg!
--
Ik vind het niet zo heel erg dat we nog niet naar buiten mogen, wil eerst de 100% vertrouwen hebben van hem in de bak en aan de hand.
[ITP] Een (nieuw) Stippelvriendje!![]()

en ik haat het om zo penny te klinken, maar het is echt zo
iemand die weet of ik ook een video via bokt kan uploaden?
ze is mijn palomino penny pony en ik ben gek op dr.
Ook hebben we geen bak en kan er alkeen in het weiland gereden worden zolang het weer het toelaat. Er zijn zat meiden die dan al afhaken omdat ze een deel van het jaar niet niet kunnen rijden. Pablo is ook niet zo groot, dus veel meiden zijnal snel te groot of te zwaar.... Het is zo lastig!