Les vandaag ging niet zo heel fijn, ik mocht op Gemma, dat was dan wel weer kei leuk, maar ze was echt aan het etteren, daarbij wasw ik helemaal niet actief dus ik heb maar beetj rondgereden... Toen gingen wes pringen, we zouden maar laag blijven, maar we zijn toch tot de 80 cm gegaan.... Enne die sprong ik dus mee, alles ging goed, eerste keer 80 stijltje => weigering 2e keer ging ze er heel netjes overheen 3e keer, ging niet helemaal goed ; we kwamen aangegaloppeerd en toen stopte ze dus voor de hindernis, dus ik dacht, nee die springt niet meer, en toen sprong ze dus wel, dus dat voelde nogal raar, maar ben wel blijven zitten! En toen hebben we echt 10 minuten lang gelachen omdat het er zooo grappi guitzag
Enne toen nog meisje kei hard van pony afgevallen.... echt zielig...
Enne Patty; je bent ingeschreven voor de wedstrijd
Yo, ben ik weer! Gefeli met je moeder Lien! En HAHA Robin, die laatste foto waarop jullie in een deuk liggen is echt superleuk!!! Maar oliebol, Jans Wat ben jij WILDDDDDDDDD op die foto's van Ier
Zo, ik heb de collage van Ier gekregen, dus ik moet nog:
WJD: Robin, Raf Quotes: Verography, Ann, Lianne Collage paarden: Felies Collage mensen: Jans Namencollage: Melia