Naimz hoe doe je dat dat je onderschrift in plaats van dat ie in het midden staat een stukje naar rechts staat?? MEt de spatiebalk lukt dat bij mij niet
@ Thunderlover: Jaa dat lukte mij ook niet heb er helemaal speciaal een topic voor geplaatst haha Maar je moet het tussen
en als je zegmaar steeds meer lists neerzet komt het verder naar het midden snap je?
@ Piedrolover: Jammer van de kosten en dat het niet klikt, maarja misschien is het dan inderdaad voor jou en t paardje beter als je em verkoopt en weer terug gaat naar je oude verzorpaardje, leuk beestje hoor trouwens
Btw, ff update voor de mensen die het interesseren....
Ik heb nog met die mensen gemaild en ze vinden het goed als ik dus ALLEEN verder ga met verzorgen (zij denken namelijk dat al 'het slechte' kwam door marielle).
Dankje voor je reactie pattypaard! Heb op dat laatste smsje nog steeds niets terug gehad... Ik vertik het om als eerste te smssen! Net bij oma geweest, 5 huilbuien weg kunnen slikken, stap ik uit de auto kan ik het niet meer tegen houden! Ben nog steeds alleen thuis, gelukkig komt mijn beste vriendinnetje dalijk! Waarom moest ie nou gisteren smssen, en dan nog zulke dingen?! Ik ben misselijk, en ziek, gewoon van de spanning denk ik ofzo...
ik heb inderdaad echt een k*tweek... hoop dat het hierbij blijft... Veerle wordt waarschijnlijk dit jaar niet meer gedekt, voor mij! De eigenaren zijn bang dat ik er kapot aan ga als er nog meer fout gaat.. de schatten!
Okey, dus je hebt 'nog een kans' zegmaar (?) En hun ook.. als ze niet anders doen tegen jou. (of zit ik nu fout.. )
Ja, idd... Maar ik weet zeker, dat als er geen rare dingen vanaf hun kant komen het echt goed kan gaan. Als ik gewoon me houd aan de dingen die zij vragen, dan gaat het echt denk ik.
Ach jah, ze zeiden in de mail dus zo van:
Ja, het is goed als jij verder alleen gaat verzorgen, in ieder geval, wat ons betreft.
Dus jah, ik hoop maar dat ik het nog wel gezellig enzo vind... (normaal was ik natuurlijk met M.)...