Babootje schreef:Je doet je paard zelf 7 dagen in de week. Maar je vraagt een bijrijder voor 2 dagen per week tegen een bijdrage? Je bovengenoemde situatie klinkt toch anders dan je advertentie of je moet 2 dagen per week ziek zijn

Hoezo klinkt dat anders dan in de advertentie? Ik snap echt niet waar jij je mee bemoeit
Misschien wat beter lezen...
Het is een kleine bijdrage, geen belachelijk bedrag van boven de 100 euro ofzo.. Moet het dan allemaal maar gratis? Voor niets gaat de zon op toch.. ? 
Dit vind ik nog het grappigste:
Babootje schreef:Ben ook op zoek naar bijrijd(st)er voor een paar dagen per week. En ik vraag een flinke bijdrage om een aantal redenen:
- geen behoefte aan penny's. Alleen aan serieuze gegadigden.
- ik sta op een stal met alle nodige faciliteiten, kosten ca. 400 per maand. Er hoeven dus geen klussen te worden gedaan, alleen rijden.
- de pony is M1+ en changementjes zitten er ook al op. Dat betekent dat de pony ook een goede leermeester is en dat is ook wel wat waard.
- de bijdrage is principieel. Er zijn er zat die het gratis willen doen, maarre.... voor niks gaat alleen de zon op,
Dus ja, waarom heb jij een eigen paard/pony als je het toch niet helemaal zelf wilt doen? En blijkbaar nog een flinke bijdrage vragen ook..