Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:18

M_D_H Hier heeft alles een vaste plek en ik hoef maar zelden te zoeken naar iets +:)+ , dat probleem heb ik bij geen enkele bijrijdster gehad, ik moet ook wel zeggen dat het bij mij duidelijk en overzichtelijk is. tenminste dat vind ik dan
Je kan simpelweg niet zeggen alles wel vrijwel alles of het meeste.

Destino

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:22

Klopt Mirjam, het meeste ligt wel overzichtelijk op een vaste plek, al heb ik weleens lopen zoeken naar dingen, kan zo snel even niet bedenken wat het was, volgens mij invetspullen. :')

En inderdaad niet álles kan hetzelfde gaan. Als je alles perse precies hetzelfde wilt moet je niet kiezen voor een bijrijder, maar alles zelf doen.
Het zal vrijwel hetzelfde kunnen zijn, maar er blijven toch altijd menselijke verschillen tussen zitten.

Qua frustraties hier neerzetten snap ik het wel hoor, lijkt me ook lastig, maar daarom mogen juist positieve dingen ook eens gemeld worden :D .

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:30

Destino schreef:
Klopt Mirjam, het meeste ligt wel overzichtelijk op een vaste plek, al heb ik weleens lopen zoeken naar dingen, kan zo snel even niet bedenken wat het was, volgens mij invetspullen. :')

En inderdaad niet álles kan hetzelfde gaan. Als je alles perse precies hetzelfde wilt moet je niet kiezen voor een bijrijder, maar alles zelf doen.
Het zal vrijwel hetzelfde kunnen zijn, maar er blijven toch altijd menselijke verschillen tussen zitten.

Qua frustraties hier neerzetten snap ik het wel hoor, lijkt me ook lastig, maar daarom mogen juist positieve dingen ook eens gemeld worden :D .

Dat is nou eigenlijk het enige wat wel eens rond zwerft, nu staan ze ook weer in huis :=

Idd dan moet je niet voor een bijrijdster gaan en ik denk dat je uiteindelijk wel kiest voor iemand die over de meeste dingen dezelfde gedachtengang heeft anders gaat het ook niet werken.

Dat mag zeker gezegd worden :j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:38

mnkortleve schreef:
M_D_H Hier heeft alles een vaste plek en ik hoef maar zelden te zoeken naar iets +:)+ , dat probleem heb ik bij geen enkele bijrijdster gehad, ik moet ook wel zeggen dat het bij mij duidelijk en overzichtelijk is. tenminste dat vind ik dan
Je kan simpelweg niet zeggen alles wel vrijwel alles of het meeste.

ik heb ookalles op een vaste plek liggen en ben nooit wat kwijt...
komt mischien ook wel omdat gillian erg slecht tegen veranderingen kan (als iets anders dan anders gaat is hij meteen van slag :(:) ) en dat heb ik uiteindelijk ook doorgevoerd naar mijn kast, altijd ligt alles op dezelfde plaats... behalve inderdaad invetspullen :') _O-
ik kan me verschrikkelijk storen aan de kast van een van mijn trainingspaarden, alles is altijd troep, als je 1 ding pakt stort de hele inhoud naar buiten :') _O- en je bent ook altijd alles kwijt (tot de kast sleutel aan toe :oo) tjah, als ik het op ruim is het binnen een dag weer dezelfde troep, en dat komt waarschijnlijk ook wel omdat we met 3 man zijn waarvan niet iedereen atijd even graag opruimt :+

positieve dingen mogen inderdaad ook wel gemeld worden hoor :)

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:51

M_D_H Jou paard is er wss dan ook 1 die het het beste doet met maar 1 ruiter.
Ik zeg niet dat het bij mij allemaal zo netjes is in de kasten, maar we weten wel alles te vinden. :j
Het niet opruimen van de spullen zou voor mij echt onacceptabel zijn als ze al zo met spullen omgaan hoe dan met je paard?
Het is ook niet echt opruimen, maar gewoon het weer op dezelfde plaats terug leggen waar je het gepakt heb en als iedereen dat doet is het voor de volgende ook weer makkelijk het voorkomt ergenissen en wrijvingen onderling.
Maar gelukkig hier geen last :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:11

Ik kan me wel herinneren dat er iemand was die wel spullen liet slingeren :x
Maar die was na 3 maanden ook weer weg :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:22

klopt mirjam :)
maar hij zal er toch echt (helaas) aan moeten geloven in augustus want stil zetten is helaas helemaal geen optie :)
gelukkig gaat hij dan naar een van mijn 2 goeie vriendinnen die wel wat gewend zijn :+

spullen rond laten slingeren tsjah, ik ben erg zuinig op mijn spullen en heb ook niet de goedkoopste spullen zeg maar, dus ik baal altijd onwijs als er spullen rondslingeren...
trainingspaardje is niet van mij en de eigenaresse en de bijrijder dan van zijn gewoon niet zo opruimerig :)
kan ik me wel aan storen maar ik heb er weinig over te zeggen denk ik dan... :)
euhm... ja hoe ze dan omgaan met je paard, deze 2 meiden gaan erg goed met hun paard om (ondanks hun troep) alleen in geval van nood (zoals laatst) kunnen ze dus niks vinden en dat is erg... euhm... onpraktisch :o
de meeste mensen die hier op stal hun kast erg sloddig hebben en hun spullen slecht behandelen/laten rondslingeren die zijn idd wel ongeveer het zelfde als met hun paard :o

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:22

Destino schreef:
Ik kan me wel herinneren dat er iemand was die wel spullen liet slingeren :x
Maar die was na 3 maanden ook weer weg :=

Die herrinnering had ik vast verdrongen :=
Die deed wel meer wat niet door de beugel kon :( :x

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:24

Dat ben ik dan weer vergeten :')

MDH, het is vervelend idd, maar het is zo'n kleine moeite denk ik dan :o kwestie van dingen op dezelfde plek terugleggen :x

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:26

ik vind het idd een kleine moeite...
maar goed, nogmaals het paard is niet van mij en de spullen ook niet dus als ze zo met hun spullen en kst omgaan is dat niet mijn probleem :D
ik train hem alleen :)

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 13:54

M_D_H schreef:
klopt mirjam :)
maar hij zal er toch echt (helaas) aan moeten geloven in augustus want stil zetten is helaas helemaal geen optie :)
gelukkig gaat hij dan naar een van mijn 2 goeie vriendinnen die wel wat gewend zijn :+

Wel fijn dat hij dan naar een goede bekende gaat. :j

Destino Of we hebben het allebei over een ander :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 14:00

absoluut :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 14:04

Ik heb het over iemand wiens naam met een S begon :+

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 14:08

Destino schreef:
Ik heb het over iemand wiens naam met een S begon :+

Dan hebben we toch dezelfde voor ons :D

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:17

Moderatoropmerking:
En opnieuw twee advertenties verwijderd, met daarbij ook de reacties daarop. Advertenties voor het zoeken van verzorgpaarden kun je plaatsen op de markt van bokt.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 19:34

Dank weer Coby :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 20:39

Morgen komt hier verzorgmeisje kijken, spannend!
Zou wel wat zijn als het meteen van de eerste keer lukt :Y)

Had net nog een sms gestuurd dat ze moest kijken om iets van rubberen laarzen mee te brengen en een goede regenjas aandoen (het gaat echt slecht weer worden morgen := ) en ik kreeg reactie van "Oke, verheug me op morgen" _/-\o_

[***] is er in ieder geval al helemaal klaar voor, van gisteren tot vandaag is hij verandert van een lichtbruine pony in een zwarte pony ... Hij heeft echt al lang niet meer ZO onder de modder gehangen :oo Meisje zal blij zijn :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 20:41

Hopelijk is het iets Sabine!

charlotte_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 20:42

Ik meld me hier ook (als het mag :o )

Al 3,5 jaar op zoek naar een goede verzorgster..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 20:43

Hopelijk wordt het wat Sabine!

En tuurlijk mag dat beauisvancie! 3,5 jaar.. pfoe!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 20:44

beauisvancie schreef:
Ik meld me hier ook (als het mag :o )

Al 3,5 jaar op zoek naar een goede verzorgster..

:wow:

Hier op marktplaats op dit moment alleen nog maar verzorgpaard-gezocht advertenties.. Ben wel al aan het rondkijken voor een mogelijkheid als mijn huidige pony over een maandje word verkocht.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 20:45

[***] schreef:
Morgen komt hier verzorgmeisje kijken, spannend!
Zou wel wat zijn als het meteen van de eerste keer lukt :Y)

Had net nog een sms gestuurd dat ze moest kijken om iets van rubberen laarzen mee te brengen en een goede regenjas aandoen (het gaat echt slecht weer worden morgen := ) en ik kreeg reactie van "Oke, verheug me op morgen" _/-\o_

Cobe is er in ieder geval al helemaal klaar voor, van gisteren tot vandaag is hij verandert van een lichtbruine pony in een zwarte pony ... Hij heeft echt al lang niet meer ZO onder de modder gehangen :oo Meisje zal blij zijn :')

als ze daarna nog heppiedepeppie is dan weet je in ieder geval dat je een goeie hebt :+

charlotte_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 20:49

Okee dan stel ik mezelf even voor :D

Ik ben Charlotte en heb een eigenwijze haflinger van 6 jaar lil, voor haar ben ik dus al 3,5 jaar bezig om een verzorgster te zoeken en ik word er echt niet goed van, ik heb inmiddels het iedee dat ik iedereen uit de omgeving wel een beetje gehad heb..
Er zaten ook echt wel leuke meiden tussen die goed konden rijden maar lil is niet de makkelijkste helaas :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 20:50

@ M_D_H : haha ja, het is in ieder geval wel meteen de vuurdoop zo :Y)

@ beauisvancie : dus je hebt gelukkig wel mensen gehad :+ Had al het idee dat er gewoon nooit iemand gereageerd had :')
Wat ging er dan zoal fout? (als je dat wil vertellen natuurlijk ;) ).

charlotte_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 20:56

Daar komt de hele waslijst met wat er fout ging :)

-Een aantal kwamen hun afspraken niet na.
-Een aantal hadden na een korte tijd al geen tijd meer.
-Een aantal kregen ruzie met de staleigenaar.
-Een aantal hadden toch geen klik met lil.
-En dan zijn er nog een paar die echt letterlijk weggepest zijn door lil.. :\

En het waren echt niet allemaal penny's ook echt volwassen vrouwen die in het M hebben gereden of weet ik het allemaal..

Kortom ik heb alles wel gehad geloof ik..