Je kan simpelweg niet zeggen alles wel vrijwel alles of het meeste.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Destino schreef:Klopt Mirjam, het meeste ligt wel overzichtelijk op een vaste plek, al heb ik weleens lopen zoeken naar dingen, kan zo snel even niet bedenken wat het was, volgens mij invetspullen.
En inderdaad niet álles kan hetzelfde gaan. Als je alles perse precies hetzelfde wilt moet je niet kiezen voor een bijrijder, maar alles zelf doen.
Het zal vrijwel hetzelfde kunnen zijn, maar er blijven toch altijd menselijke verschillen tussen zitten.
Qua frustraties hier neerzetten snap ik het wel hoor, lijkt me ook lastig, maar daarom mogen juist positieve dingen ook eens gemeld worden.
mnkortleve schreef:M_D_H Hier heeft alles een vaste plek en ik hoef maar zelden te zoeken naar iets, dat probleem heb ik bij geen enkele bijrijdster gehad, ik moet ook wel zeggen dat het bij mij duidelijk en overzichtelijk is. tenminste dat vind ik dan
Je kan simpelweg niet zeggen alles wel vrijwel alles of het meeste.
M_D_H schreef:klopt mirjam
maar hij zal er toch echt (helaas) aan moeten geloven in augustus want stil zetten is helaas helemaal geen optie
gelukkig gaat hij dan naar een van mijn 2 goeie vriendinnen die wel wat gewend zijn
[***] schreef:Morgen komt hier verzorgmeisje kijken, spannend!
Zou wel wat zijn als het meteen van de eerste keer lukt
Had net nog een sms gestuurd dat ze moest kijken om iets van rubberen laarzen mee te brengen en een goede regenjas aandoen (het gaat echt slecht weer worden morgen) en ik kreeg reactie van "Oke, verheug me op morgen"
Cobe is er in ieder geval al helemaal klaar voor, van gisteren tot vandaag is hij verandert van een lichtbruine pony in een zwarte pony ... Hij heeft echt al lang niet meer ZO onder de modder gehangenMeisje zal blij zijn