Oooh leuk zeg! Haha wat ga je vanavond doen dan? En waar ga je foto's van maken???
Ik ga echt een leuk weekend krijgen: morgen shoppen (EINDELIJK die ketting kopen die ik al 2 jaar wil hebben ), zondag weer naar Holly en dan die middag naar "Afrikadag". Nadeel: huiswerk... maar dat hoort er natuurlijk bij!
Tis een ketting die al lang wou, hij is niet heel bijzonder maar ik vind hem schit-te-rend! Het zijn een stuk of 5 kettinkjes in elkaar geknoopt. Ik vind hem prachtig . Maar goed, gezellig met je vriendin zeg!
Ik lees alles vanavond of morgen ochtend bij Want ik ga zo naar Zoetermeer toe met een vriendin even shoppen.. Maar ik kan zowat niks kopen, jaa misschien een goedkoop shirtje Alvast voor haar feest
Maarja... Ik ga dan ook maar weer ga spullen klaar maken en dan naar me vriendin
ik zit niet op school hoor waarschijnlijk omdat ze te dik was, of een herseninfarct en alles, want ze was nog supergezond, en nu opeens lag ze helemaal te draaien en alles, heel eng
Aah wat er zeg Raf! Sterkte meis!! Maar had ie misschien een hartaanval? Dan gaan beesten namelijk altijd heel "spastisch" (om 't maar ff zo te zeggen) bewegen!
Ik ben net terug van de dokter, oogdruppels gehad, jakkes haha, helaas niet veel boeiends voor mijn longen, maargoed, als het erger word ga ik de dokter gewoon weer pesten
Ja ik rook, maar daar komt het niet door (dat weet ik 100% zeker) want ik had hier ook al last van toen ik 6 was, 1 á 2x perjaar heb ik last van bronchitis, omdat ik niet tegen strand/zeewind kan, en omdat het strand hier om de hoek is..