Heey hallo allemaal.. ik kom weer eve voor bij sneaken vamiddag eve nieuwe paardrijlaarse gekocht en sokken... mn laarsen waren nog al af.. en sokkies zijn altijd makkelijk he zo meteen weer zaalvoetballen... mn nieuwe zaalschoene maar is eve flink uitproberen
Verslag springen Ik dus eerst ingesprongen en toen naar de binnebak, Toen moesten alle kleintjes nog een keer, naja ff gewacht en gekeken.. Toen moest ik de ring in, ze zeiden tegen mij 50cm, maar t was zker wel 60/65cm.. Naja hindernis 1 weigering.. en toen op hindernis 3.. En toen de laatste 8, was een dubbel, maar hij sprong de eerste zo hoog dat ik mn beugel kwijt was, waardoor ik m niet de tweede heb laten springen, omdat ik er dan vanaf gevlogen was. Uitgebeld dus.. Maja dat was klassiek parcour en ze zeiden dat we nog progressief moesten. Naja het zou wel.. Parcour gelopen een tijd later (na veel stress wat we nou moesten springen blaaablaa) Toen moest ik wel, de eerste was laag en zo steeds hoger.. de laatste was 80 cm. Huppa 2 ,3 weigering en bij 4 ook, uitgebeld dus.. Mocht mn parcour afmaken, 5 weer weigering , 7 sprong ie HEEEEL breed en gooide m deraf, 8 2x weigering en toen vanuit stilstand 80cm. .. maar die heb ik hier net niet op film. Zal proberen t filmpje nog ff te uploaden, maar weet niet of dit vanaaf nog lukt. Morgen om half 8 alweer bij Loon zijn..
Ondanks dat ik 2x ben uitgebeld ben, ben ik trots op m. Dit was ons eerste parcour hoger als 30cm waar we verder kwamen dan hindernis 1.. En hij deed echt zn best
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-04-07 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik voel t trouwens wel in mn spieren Pfft wat kan hij grappig springen Kbaal dat 8 net niet op filmpje staat ik zo; WHOEEEE .. had nooit verwacht dat ie nog zou springe