ik zal maar eens wat zeggen aangezien niemand anders dat doet.. (?) dan nog evengoed maarja
Het kwam zo op mij over dat hij nog steeds veel voor je voelt en jou nog steeds wil, maar er dus bang van werd zoals die vriend zei. Zou der als hij dat wil en jijzelf ook, aangezien jullie je er allebij niet goed over voelen goed met elkaar over praten... En hopelijk komen jullie dan samen tot een goed besluit
Ben vandaag naar Snow geweest en was eigenlijk best leuk Eigenaresse ging er eerst zelf een stukje op en toen mocht ik.. Hij is echt super braaf en ik ga dinsdag alleen..
Kom net terug van de manege.. Het was echt zooo stoer! Eerst over de Anatomie geleerd, en de beweging van het paard.. moesten we een paard nadoen.. hoe die liep enzo echt lol en toen Estafette. gingen we zonder zadel.. we moesten eigenlijk op Rosie.. maar omdat dat oneerlijk was mocht onze groep op Spookje!
Toen hadden we gewonne .. was echt zoo leuk ik moest als laatste ging in galop beetje heel hard.. en iedereen aanmoedige van : ROBIN ROBIN ROBIn!! En toen moesten we tegen de andere winnaars.. toen moesten we op boy omdat 2 x spookje had gewonne.. we lagen 1 ronde achter en toen hadden Lisanne en ik het samen ingehaald.. ik hoefde nog maar iets van 15 sec. in te halen.. en het verschil was uiteindelijk 5 sec
Overdag moeten ze gras eten (smorges ook geen hooi) en dan gaan ze op stal en krijgen ze hun brokken(wat neit veel is) en dat is ut.. smorges krijge ze alst goed is wel oud brood.. mja, ik vind ut echt niet genoeg hoor! En dan gaan ze dus ut stro opeten in de stallen.. doet Nike toch wel maar dan echt alles.. ze is der net vanaf aant kome.