Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hanneke32xx schreef:Even een vraagje vanaf de bijrijderskant, de eigenaresse van mijn bijrijdpqardjes komt net terug van 2,5 week vakantie maar er zijn een paar spulletjes stuk gegaan terwijl zij weg was. O.a. een soort zweetmes, zo'n elastieken touwtje om je paard aan vast te zetten en er is een riempje geknapt bij het hoofdstel. Zouden jullie als eigenaren het prettig vinden als ik, als bijrijdster, de spullen vergoed? Het hoofdstel was echt puur slijtage maar het zweetmes en touwtje zijn stuk gegaan toen het paard ineens over de zeik ging tijdens het poetsen
Naskapower schreef:hanneke32xx schreef:Even een vraagje vanaf de bijrijderskant, de eigenaresse van mijn bijrijdpqardjes komt net terug van 2,5 week vakantie maar er zijn een paar spulletjes stuk gegaan terwijl zij weg was. O.a. een soort zweetmes, zo'n elastieken touwtje om je paard aan vast te zetten en er is een riempje geknapt bij het hoofdstel. Zouden jullie als eigenaren het prettig vinden als ik, als bijrijdster, de spullen vergoed? Het hoofdstel was echt puur slijtage maar het zweetmes en touwtje zijn stuk gegaan toen het paard ineens over de zeik ging tijdens het poetsen
Die elastieken vastzettouwen vind ik trouwens levensgevaarlijk, knappen of niet of verkeerd af. Ik ken een paard dat daardoor een oog kwijtgeraakt is. Ik zou even met de eigenaresse overleggen of ze echt weer zo'n ding wilt, anders koop je een leuk halstertouw in plaats daarvan, stukke veiliger.
Vind dat je trouwens een goede instelling hebt, de eigenaar van je bereidpaard is vast heel blij met je.
sneeuwpop schreef:Als je jong bent, dan zie je de gevaren heel anders (je ziet minder gevaar)
Ik heb vroeger vanaf 9 jaar denk ik, zelfstandig een pony verzorgd.
Toen ik 12 was weer een andere (groter)
Maar achteraf gezien was dat echt wel gevaarlijk.
Tis gelukkig goed gegaan, maar dat vind het het niet verantwoord.
sneeuwpop schreef:Als je jong bent, dan zie je de gevaren heel anders (je ziet minder gevaar)
sardientje schreef:sneeuwpop schreef:Als je jong bent, dan zie je de gevaren heel anders (je ziet minder gevaar)
hangt er vanaf wie je treft.
Soleado schreef:Ik ben ook weer op zoek...
Ik had een super bijrijdster maar ze heeft (helaas voor mij) een eigen paard gekocht!
Dus mocht iemand nog op zoek zijn in de omgeving van St-Oedenrode/Veghel/Schijndel..
tessevdsteen schreef:Soleado schreef:Ik ben ook weer op zoek...
Ik had een super bijrijdster maar ze heeft (helaas voor mij) een eigen paard gekocht!
Dus mocht iemand nog op zoek zijn in de omgeving van St-Oedenrode/Veghel/Schijndel..
Ik zie net pas dat deze aanvraag van 3 jaar geleden is. Maar bent u toevallig nog steeds opzoek naar een bijrijdster? Zo ja, zou u mij een pb kunnen sturen. Dan stuur ik een berichtje terug met informatie erin over mezelf
Groetjes Tesse